www.snlp.ro Web analytics

Cerere de oferta – computer portabil

CERERE DE OFERTA 

In cadrul proiectului “Itinerariul Dialog” DACHI – 2012/104565 finantat prin Fondurile Norvegiene, Sindicatul National al Lucratorilor de Penitenciare declanseaza procedura de achizitie a produsului computer portabil necesar implementarii proiectului. Prin prezenta cerere, va rugam sa ne transmiteti oferta  dumneavoastra de pret pentru urmatoarele: 

  1. Computer portabil model 1 conform specificatiilor tehnice – 2 bucati;
  2. Computer portabil model 2 conform specificatiilor tehnice – 2 bucati.

Cerinte generale:

  1. Oferta va fi valabila o zi de la data comunicarii prezentei/de la data publicarii pe site www.snlp.ro, sectiunea Proiecte – Achizitii;
  2. Livrarea se va efectua la sediul Sindicatului National al Lucratorilor de Penitenciare, iar toate cheltuielile de transport si descarcare vor fi suportate de furnizor;
  3. Oferta de pret va fi comunicata ACHIZITORULUI – Sindicatului National al Lucratorilor de Penitenciare, in atentia domnului Adrian Neagoe – manager de proiect, in termen de maxim o zi de la data comunicarii prezentei CERERI DE OFERTA, scanata, pe adresele de e-mail: sindicat.snlp@gmail.com si snlp.proiecte@gmail.com.

Date achizitor:

  • Denumire organizatie: Sindicatul National al Lucratorilor de Penitenciare
  • Sediul social: strada Maria Ghiculeasa nr.47 et.7 cam.710 sector 2 Bucuresti cod postal 023761
  • Telefon/fax: 021.243.18.67/021.243.18.67
  • Persoana de contact:  Adrian Neagoe
  • Manager proiect: Adrian Neagoe
  • Reprezentant legal: Stefan Teoroc
  • E-mail: sindicat.snlp@gmail.comsnlp.proiecte@gmail.com

Obligatii achizitor:

  • Pe parcursul intregului proces de achizitie publica, achizitorul isi asuma responsabilitatea de a respecta urmatoarele principii:
  1. Nediscriminare;
  2. Tratament egal;
  3. Recunoastere reciproca;
  4. Transparenta;
  5. Eficienta utilizarii fondurilor.
  • Astfel, achizitorul se obliga sa:
  1. Transmita solicitare de oferta de pret catre minim 3 furnizori;
  2. Accepte oferta de pret cu pretul cel mai scazut;
  3. Comunice oferta de pret acceptata catre toti ofertantii.

Conditii contractuale:

  1. Termenul de livrare al produselor este de maxim 3 zile calendaristice de la data semnarii contractului;
  2. Furnizorul va factura achizitorului valoarea totala a contractului in termen de 2 zile de la data receptiei de catre achizitor a produselor livrate.
  3. Achizitorul va efectua plata integrala a facturii catre furnizor in maxim 7 zile lucratoare de la data receptiei.

Mentiuni:

  • In cazul in care oferta va fi acceptata, se va incheia un contract de achizitie produse intre achizitor si furnizor. 
error

Ți-a plăcut acest articol? Ajută-ne cu un Like :)