Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Stapanul Inelelor

Structura SNLP este absolut identica cu cea a SNPPC - Sindicatul National al Politistilor si Personalului Contractual, sindicat national si totodata organizatie colega cu FSANP – federatia cea maronie, in cadrul Confederatiei Sindicale Cartel ALFA. Acuzand structura SNLP, Dumitrascu isi arunca in derizoriu, in ilegalitatea pe care doar el o vede, fratii de arme din aceeasi confederatie, cei pe care i-a impins la scandari cu javre, gest a carui contributie la disponibilizarea a 10.000 de oameni este de notorietate, dar scrupulele raman niste impedimente pentru cei necopti. Importante sunt doar mesajele care se livreaza cu o frecventa studiata si prin care se incearca imprimarea memoriei colective cu cateva repere:

  • SNLP este sindicat galben si nereprezentativ
  • Presedintele SNLP are un salariu enorm si o masina de lux
  • Federatia PUBLISIND suge fondurile SNLP
  • La FSANP totul este doar… perfect.
  • FSANP este singura organizatie reprezentativa in sistemul penitenciar
  • Prin urmare, FSANP va asteapta cu adeziuni.

Cu putin efort si atentie veti desprinde aceste leitmotive din majoritatea textelor sau comentariilor FSANP orientate impotriva SNLP. Mai nou, a inceput numerotarea atenta, in text, a mesajelor subliminale. In scurt timp se vor repartiza indicatori ca in managementul performantei. O strategie murdara si penibila care incepe sa caracterizeze o organizatie. 2500 de membri FSANP, prin liderul lor, mascaresc si improasca cu noroi peste tot in jur. Nu credem ca cei 2500 de oameni au fost intrebati si ca sunt de acord cu aceasta reprezentare. Nu credem ca 2500 de salariati care muncesc in conditii deosebite isi manifesta sustinerea pentru atacurile mizere si mascarada publica, ca accepta ca strategie unica denigrarile si injuriile. Regretam ca implicam in replicile noastre intreaga structura FSANP care include colegi, frati, lideri de sindicat, oameni care muncesc din greu si care nu merita acest razboi, insa rabdam de prea mult timp jignirile celui pe care voi il sustineti ca lider.

Fiecare atac al liderului Federatiei Maro urmeaza cate unei informari transmisa in interiorul SNLP sau la nivel national si capturata prin metode obscure. Consistenta informarilor si totodata a demersurilor SNLP deranjeaza si starneste ura, pentru ca doar Dumitrascu are calitatea de a genera idei, doar Dumitrascu are caderea de a critica, numai Dumitrascu este detinatorul adevarului absolut, Stapanul Inelelor si Salvatorul Sistemului Penitenciar. Acest Sauron si armata lui imaginara de orci indraznesc sa arunce in derizoriu un sistem, sa minimalizeze toate realizarile, sa murdareasca imaginea a 12.300 de oameni care ar trebui sa-i transmita ca nu asteapta nimic spectaculos de la el si ca nu ar trebui sa se teama ca nu ne-am descurca fara el.

Scopul real al lui Dumitrascu este destructurarea celor doua organizatii (SNLP si PUBLISIND), fragmentarea si eventual preluarea maselor, apoi indeplinirea visului sau suprimarea unei frustrari: controlul total al ANP si eventual al unei parti din MJ. De la vis la realitate, se omite un element simplu: oamenii si constiinta lor. Oamenii nu mai pot fi manati ca o turma spre interese individuale evidente. Personal nu imi descopar nazuinte sau deziderate de putere. Pot sa-mi asum ca dezvaluire faptul ca nu am respins doar o singura propunere de integrare in echipe de management, la nivel de top, in sistemul penitenciar. Membrii SNLP stiu ca se pot bizui pe continuitate in reprezentare, fara risc de interferente din zona administratiei. Este stiut faptul ca nici unul dintre liderii SNLP nu a promovat pe anumite functii in administratie si nici nu si-a promovat membrii familiei, alte rude sau prietenii pe pozitii inalte in ultimii 5 ani.

Stimati colegi, pana in prezent nu am vrut sa transformam actiunile sindicale in mocirla sau atacuri si nici site-ul SNLP in tabloid sindical. Sauron-justitiarul a lansat moda si nu ne ramane decat sa ne conformam sau sa fim indiferenti. Stim insa ca indiferenta poate fi speculata sau interpretata ca lipsa de aparare sau de argumente. Vom prelua fiecare dintre mesajele maronii si le vom combate deschis cu documente si explicatii, chiar daca nu ni se cer. Vom explica deschis si detaliat de ce optiunile Sauronului sunt limitate iar strategia saraca in alternative.

Prin urmare, incepand de astazi, site-ul SNLP va include la finalul fiecarui articol o sectiune de comentarii pe care ne gandim sa o lasam nemoderata, cu retinerea ca eventuale postari obscene pot duce la o escaladare a intentiei initiale.

VA INVITAM LA COMENTARII LIBERE !


Stefan Teoroc

Presedinte SNLP
Presedinte FSAP PUBLISIND
tel fix +40 21 243 18 67
fax +40 21 243 18 66
tel mobil +40 720 049 435
email1: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
email2: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
www.snlp.ro
www.publisind.ro
www.avantaje.publisind.ro

Acest articol a fost arhivat. Din acest motiv, nu puteți posta comentarii noi.

Comentarii

-1 #106 Florin Schiopu 08-08-2011 17:40
Stimate domn,
inchei aici,pentru ca oricat incerc sa ne intelegem nu reusim.Daca aveati o urma de demnitate,const atati si ripostati in consecinta,ca si pe site-ul FSANP nu transmisesem decat ce am publicat pe site-ul vostru.Nu publicam acolo niciun comentariu,daca era publicat de prima data la voi.Dar nu s-a intamplat.Putea m sa fiu la fel de mojic in exprimare,dar nu o fac pentru ca nu va cunosc si nu imi permit caracterizari,m ai ales ca ati putea fi un om cumsecade.V-ati gandit vreodata ca lucrul acesta ar putea fi valabil si pentru mine?Nu cred.
Cu stima,Florin Schiopu.
0 #105 Cristian Tudorache 08-08-2011 09:31
Domnule Schiop,

Postura de bun comunicator o puteti avea atat timp cat atitudinea generala este una de bun augur pentru toti cei implicati.

Postura cameleonica pe care dumneavoastra o afisati, argumentand bineinteles prin intermediul unei comparatii (atitudinea specifica fsanp pe blogurile sale si atitudinea afisata pe site-ul snlp), nu va situeaza pe o pozitie onoranta in tratarea problemelor de ordin sindical cu implicatie directa asupra lucratorilor de penitenciar.
Nimic nou in peisaj atat timp cat sunteti reprezentat de un lider "contorsionist" , acest fapt spunand multe despre calitatea celor ce-l inconjoara.
0 #104 Florin Șchiopu 08-08-2011 08:27
Stimate domn Cristian Tudorache,
nu am obiceiul de a minții,când îți spun că nu au fost publicate cu o zi înainte, nu au fost publicate.Și am trimis mesajul.Că s-a intâmplat după aceea este ok.Faptul că am dat o replică,spun eu elegantă în raport cu ce debitau colegii noștri,a fost numai pentru faptul că eu unul nu mi-am permis să împroșc cu noroi munca unor oameni.Dacă datorită unei cereri,până la urmă justificată,de a lămurii unele aspecte referitoare la reprezentativit ate,poți să debitezi atâtea enormități,inve ctive și să mocirlești oameni,pe care s-ar putea nici să nu-i cunoști,mi se pare mult prea mult și nici nu cred că poți să te aștepți la altceva.Nu am ajuns până acolo,din credința că încă ne mai putem înțelege. Dar poate asta trebuie să se întâmple ca să ne curățim.Sau poate încetăm și ne așezăm să construim.Va fi greu mai ales în condițiile date,dar timpul le va rezolva pe toate.Cu stimă Florin Șchiopu

P.S. Niciodată nu mi-am plâns de milă,eventual am fost dezamăgit de faptul că nu toți colegii au depus același efort pentru a-și apăra drepturile.
0 #103 Cristian Tudorache 07-08-2011 22:25
Schipule, postura pe care doresti a o afisa aici in raport cu speta lui Terente te califica drept un individ ce considera ca i se poate acorda un pic de mila. Nu te compatimeste nimeni, stai linistit. Si incercarea de ridicare pe un piedestal superior al inteligentei te determina sa pici chiar in penibil.
Accentuez Schiopule: nu faptul ca ai fost descoperit sub un alt id pe fsanp a contat ci manipularea pe care ai incercat sa o induci pe acel site, cum ca nu ti posteaza comentariile si ca ti s-ar restrictiona posibilitatea de a-ti afisa inteligenta aici.
A citi printre randurile tale Schiopule, imi este foarte usor. Te "descoperi" neintentionat si ar fi pacat sa nu te sfatuiesc in a-ti citi inca o data postarile inainte de a le pune aici. Te anunt prieteneste ca nu stai de vorba cu niste limitati. De vrei sa continui in acest fel, reactia va fi pe masura, sa stii. Depinde de tine.
-1 #102 Florin Șchiopu 06-08-2011 21:31
Stimați domni fără nume,în momentul în care am postat comentariul pe site-ul FSANP,încercase m să postez același comentariu ,cu o zi înainte pe site-ul SNLP.Nu a fost publicat.Doar constatasem acest lucru.Și am făcut asta numai după ce, citez:
Terente on 5 august 2011 at 13:27 said:
Manipuleaza cat vrei aici Dumitrascule ! Minti asa cum iti este educatia in privinta faptului ca-ti sunt restrictionate comentariile (editat admin)
Uite, dă-mi ie comentariile si te asigur ca vor fi puse pe site…"
Greșeala a fost a mea,recunosc,in vitația era pentru Dumitrașcu,după cum te exprimi,nu și pentru ceilalți.Dar dacă mintea-mi șchioapă nu mă ajută.
Vezi ce înseamnă să nu realizezi care îți este locul,de unde cultură dacă suntem niște golani.Ba nu,chiar brute.Cât despre Florin Șchiopu alias Litovoi,la ce cultură crezi tu că am,crezi că mă ducea capul la așa ceva?Nu mi-am dat seama că tu ai putea să fi ultimul care să afle acest lucru.Cu stimă,Florin Șchiopu alias Litovoi. :-)
+1 #101 Terente 06-08-2011 21:30
Am exemplificat mai devreme incercarile unora d a manipula opinia membrilor ce-i reprezinta. Asta au facut cintuu astia de la federatie cu sarmanii oameni.
0 #100 optimistul 06-08-2011 17:06
D-le Schiopu dar la tirgu jiu greva ati facut in 2009 pt. banii pt. echipamnet can d SNLP a reusit sa-i obtina ca daca nu se mobiliza colosul asa cum ii spune un coleg de-al dvs. SNLP-ului primeai bani de sosete (60 lei).Vorbiti de raltie buna cu conducerea,dvs ce relatie aveti cu conducerea unitatii ,foarte buna ,de la Tg Jiu s-au detasat si poate se vor detasa oameni ce ati facut pt. ei (avand si o relatie foarte buna cu conducerea)?? Numai va dati cine stie ce sindicalisti FSANP a fost facut nascut de Dumitrascu cand era director general,ii ridicati osanale la momnetul acel si el trimitea in unitati adrese si asmutea SIPA,RU,etc pe liderii SNLP,ii prigonea iar FEDERATIA MARO A CREEAT-O PT. ZILE NEGRE STIA CA AICI O SA AJUNGA,TOTI PRESEDINTII FSANP IL LAUDAU SI-L RECOMANDAU CA CEL MAI BUN DIRECTOR GENERAL,ACUM V-A CAZUT GUVERNUL SI VA DATI IMAVULATI DOAR POATE CAMELEONI.
+1 #99 Terente 06-08-2011 16:09
Schiopule !!!! - alias LITOVOI pe FSANP... de ce manipulezi intr-un mod mizerabil pe fsanp ?

Tocmai la comentariul tau am avut o replica aici. In schimb, pe fsanp tu afirmi ca nu ti-a fost postat comentariul (LITOVOI on 5 august 2011 at 20:14 said:
Dragul meu Terente asta am scris eu si nu ati publicat:
,, Nu aș fi intervenit deloc în această mocirlă,dacă nu ar fi apărut comentarile murdare la adresa celor care undeva, cândva(în număr de 39)toți membrii FSANP,au făcut primul miting la MJ,miting în urma căruia s-au deblocat banii de echipament,de prime de vacanță și când administrația intrase în corzi…………………)

Mizeria nu are limite. Recunosti postaciule comentariul pe care spui acolo ca nu ti-=l publica lumea aici ? Astia sunteti cu totii in frunte cu Dumitrascu.
+1 #98 Terente 06-08-2011 14:49
Schiopule ! Tu compari un miting sau o greva (actiuni sindicale legae) cu aruncatul sepcii de militian si dorinta de a te inchide in sediul ANP cu catuse de calorifere ? Incerci s imbraci tendinta fsanp-ista cu o forma din care sa reiasa faptul ca sunteti si ati fost niste luptatori ce au obtinut intotdeauna numai binele pentru cei ce-i reprezinta dar, iti sugerez sa cauti in alta parte onorurile. Aici, fiecare dintre noi si sunt convins ca in acest moment si mare parte dintre membrii sindicatelor voastre au realizat ca nu sunteti altceva decat niste cameleoni.

Prietene, forta de de care spuneai este folosita de oameni limitati, incapabili dupa cum spuneam de a se confrunta cu detaliile dure ale unei negocieri. Cand nu v-a mai dus capul sa apelati si la alte parghii, ati apelat la forta. Asta face si Dumitrascu acum. In loc sa se aseze la o masa a negocierii cu noi, lucreaza miseleste aruncand cu noroi, injurand si balacarind pe toata lumea. Si asta, doar pentru ca Stefan nu poate fi de acord cu niste conditii psihoanaleptice , pe alocuri chiar bahice pe care Dumitrascu, liderul tau, ar dori sa le impuna.

De un singur lucru ar trebui sa tineti cont: noi nu prezentam unele semne de slabiciune pe care probabil ANP le-a prezentat vis-a-vis de voi fata de unele actiuni inconstiente, imorale si penale in mare parte.
-2 #97 Florin Șchiopu 06-08-2011 12:25
Dragul meu Terente,
vezi,ăstea sunt lucrurile care ne deosebesc.Eu vorbesc de puterea unora, mulți,puțini,câ ți or fi fost,să pună cărămidă peste cărămidă la o construcție,pe care am incercat să o ridicăm și pe vreme rea și pe vreme bună.Dacă vă urmam exemplul,am fi putut să spunem că ați fost printre participanții la negocierile pe salarizare și nu ați făcut nimic,mai ales că pentru agenți,coeficie nții sunt cum sunt,dar nu pot să spun asta mai ales că știu cât de greu s-a discutat cu ăștia și mai ales că tot ce există acum a fost stabilit de alții :lol: :lol: .Când ai pierdut dreptul la grevă, mai era timp de politețuri,dar nu-i așa, creșterea voastră aleasă nu vă permitea acest lucru.Teoriile care stau la baza negocierilor,nu exclud și pozițiile de forță,dacă cel cu care negociezi adoptă aceeași strategie sau te ignoră.Până și legea Dialogului Social,admite că lipsa de interes a angajatorului pentru doleanțele angajaților are ca formă de manifestare mitingul și ca finalitate greva,amândouă forme radicale.Însă noi nu ne pricepem.Păcat de forma în care tu te manifești.Aveai o șansă să devii mai bun. Ai ratat.
0 #96 Terente 06-08-2011 10:29
Nu vreau sa te jignesc dar consider ca si mintea-ti este schioapa. Pentru voi, cei din fsanp a contat numai actiunile ce au avut la baza scandaluri, injurii si balacareala. Asa ati fost invatati si nu va condamn. Asta va este cresterea.

In schimb, uiti tu si liderii tai combativi si plini de verva sindicala ca SNLP a facut munca sindicala atat cat sa nu-si compromita oamenii, atat cat sa nu-i tarasca prin mocirle din care unii dintre voi n-au mai iesit de atunci. Daca dementa unei actiuni sindicale este reprezentativa pentru voi, pastrati-o la fsanp Schiopule ! Noi facem munca sindicala urmarind scopuri onorabile pentru membrii reprezentativi. Si aceste lucruri s-au vazut in nenumaratele demersuri initiate de SNLP prin tot felul de comisii paritare, de dialog sociala CES si nu numai. Usile sunt inchise pentru voi si nu degeaba prezinta Dumitrascu bataturi in varful nasului la cate usi i s-au trantit in fata. Tocmai de aceea, din lipsa inteligentei in actul de negociere, apelati la forta. Forta in asemenea cazuri este pentru cei slabi. Si sunteti niste "slabi". O singura sansa ati avea si anume sa va luati sindicatele si sa le afiliati singurei federatii reprezentative - PUBLISIND.
-2 #95 Florin Șchiopu 06-08-2011 10:06
Nu aș fi intervenit deloc în această mocirlă,dacă nu ar fi apărut comentarile murdare la adresa celor care undeva, cândva(în număr de 39)toți membrii FSANP,au făcut primul miting la MJ,miting în urma căruia s-au deblocat banii de echipament,de prime de vacanță ,etc.Era pe vremea procurorului Iacob și era pentru prima dată când se întâmpla acest lucru și se recunoștea că salariații din penitenciare au dreptate.E mult de atunci.Ați uitat!Să vă aduc aminte de prima convocare la București a liderilor de sindicat,din ambele sindicate și unde la amenințarea lui Stănișor că,citez:,,Eu v-am făcut eu vă omor”nu ați reușit decât să vă gudurați și unde cu excepția noastră,nimeni nu a avut curajul să îl contrazică.E mult de atunci așa-i?Eram puțini dar uniți. Între timp am mai crescut,suntem aproape 3000,o spune și ANP-ul,voi coborâți spre 6000,tot ANP-ul o spune,o fi bine,o fi rău,timpul le va lămurii pe toate.Atunci când erați mulți și se punea în balanță dreptul la grevă nu ne-ați mai îndemnat la luptă.Puteați să o faceți singuri, erați mulți,dar v-a fost frică. Acum nu mai sunteți atâția.Și încet,încet oamenii pricep.Și aleg.V-am trimis nenumărate mesaje de pace,(Dumitrașc u pe care voi îl înjurați acum,a căutat cu disperare o cale prin care cele două entități sindicale să devină una singură),dar vouă nu vă păsa ,erați infatuați,erați mulți.Cât despre Dumitrașcu,vă anunț că este alegerea noastră,a ,,exclușilor” si ,,pârliților” din FSANP(sunt etichetele voastre),a celor pe care voi îi văitați că nu se mai regăsesc între cei care conduc Federația,a celor care am dus de-a lungul timpului,cu demnitate, lupta salariaților din Administrația Națională a Penitenciarelor .Este o alegere asumată,și acesta este lucrul care ne deosebește,pent ru care nu dăm socoteală nimănui.Acum legea nu vă mai ajută,nu mai sunteți reprezentativi, intrați în legalitate deveniți sindicate și hai să ne unim.Abia atunci veți căpăta legitimitate.V- o spune unul care a purtat toate bătăliile.
+2 #94 Terente 04-08-2011 23:16
Scuze, rectific : www.youtube.com/.../
+2 #93 Terente 04-08-2011 22:54
Railene ! Spuneai la un moment dat de profesionalismu l celor de la federatie ! Ia uite aici exemplu de retard: www.youtube.com/watch?v=EPMqZ5H- ... re=related . Apropos, nu esti departe de asta care, pe la inceputuri a fost si presedintele federatiei. V-a tunat si v-a adunat la fsanp. (editat de admin) In frunte cu manipulatorul asta de Dumitrascu, (editat de admin). Oare cand se vor trezi acei membrii de sindicat care spera ceva ? De v-ar scuipa ca pe niste masele stricate ar avea de castigat...
+3 #92 as vrea sa stiu 04-08-2011 21:26
Acelasi lucru il pot face si ptr. fostul meu coleg RAILEANU,despre care nu mai stiu daca este in sistem.Daca mai este activ va rog sa ma informati .Este posibil ca in cazul dinsului sa apara niste probleme,am inteles ca ar fi devenit paranoic si nu mai poate trece ,testele psihologice care se dau acum in sistem ptr. a eveni ofiter.Recunosc ca nu stiam de aceste teste,pe vremea mea nu se dadeau.Precizez cu tarie doar faptul ca paranoic a fost inca de la incadrare.Pacat ca nici dupa decembrie 1989 acest Raileanu nu a gasit tratamentul adecvat.
+3 #91 as vrea sa stiu 04-08-2011 20:54
Sunt un fost lucrator din sistem,cu o pensie frumusica.Am auzit de la colegi,care sunt inca activi, despre atitudinea fostului director anp-domnul SORIN DUMITRASCU,mai concret am auzit de la cei mentionati,ca acesta din urma ar trece prin niste momente dificile ale vietii.As vrea sa precizez faptul ca dupa plecarea din sistem,am gasit de lucru la o manastire de maicute.Daca fostul director m-ar contacta as putea sa il ajut cu niste luminari aprinse intr-un mod aparte.TOTODATA POT VORBI CU MAICA STARETA SA POMENEASCA LA FIECARE SLUJBA NUMELE DE DUMITRASCU.As dori sa va informez domnule DUMITRASCU CA AM UN CUVINT GREU DE SPUS IN LACASUL DE CULT,UNDE ,MI-AM GASIT LINISTEA.Daca doriti sa se citeasca la fiecare slujba cite un pomelnic,va rog sa-mi enumerati citeva nume pe care sa le pot trece pe hirtie.Daca nu aveti incredere in mine,o pun pe javra de soacra sa scrie pomelnice.Ce scrie javra in pomelnic,lumina rile pe care le aprinde,efectul incepe sa va dea tircoale in fiecare zi de luni din saptamina.Ca fost subordonat va pot ajuta cu niste plante exotice,cultiva te in spatele lacasului,care ajuta la potenta,asta numai in cazul in care aveti nevoie.Simbata ete sarbatoare si am timp sa vorbesc cu maicuta.Daca luni mergeti strimb,vina este in totalitate a soacrei mele care are trasaturi de javra,oricum mai mici ca ale dumneavoastra.
+1 #90 generatia de sacrifi 04-08-2011 20:18
Atat timp cat nu muncesti efectiv in sistem nu ai cum sa fi coleg cu noi niciodata.
0 #89 generatia de sacrifi 04-08-2011 20:13
AVETI DREPTATE 14 ACTIUNI ORI CEL MULT 50 AJUNGETI LA NIVELUL CELOR 2 - 3 ACTIUNI ALE SNLP ,CAT FAC ?
+2 #88 chiar ca stiu 04-08-2011 19:23
Dumi,poate ne spui si nou ce culoare avea fata aia a ta de papusa nefolosita la timp,cind MIHAELA NEACSU ti-a spus pe holurile ministerului,ce sume de bani ai halit de la anp,stii tu din ce fonduri.Daca nu ma insel au ramas stupefiati si cei din jur.Fa un exercitiu de memorie si poate realizezi cine mai era prin apropiere,sarac utule.Poate ai memoria proaspata sa recunosti ca ai fost aparat in instanta de un avocat platit de snlp.In aceea perioada plingeai pe la usa snlp-ului.Daca ai trasaturi de barbat ar trebui sa recunosti,dar ma tem ca esti frumusel si cine mai stie........... ......
0 #87 florin 04-08-2011 18:00
Baiiiii....nene pai ce vroiai sa faca ... la ineptiile pe care le postezi ...hai basti
+1 #86 florin 04-08-2011 17:09
cu ce curaj interveniti sa faceti acuze ! cand si in ziua de astazi inca mai suferim din cauza Tinutei execrabile pe care dumneavoastra ati contractato , si cine a redus , oare , norma de echipare ? si daca ar fi sa ne mai gandim , perioada in care ati fost director adjunct la ANP a fost cea mai neagra perioada pentru functionarul de penitenciare .
+2 #85 Calin 04-08-2011 14:24
Sorine,lasa-ne frate sa ne facem treaba iar daca vrei mai multa putere si bani intra in politica,lucru pe care-l doresti cu atata ardoare.Te visezi Lider Maximo si ataci oamenii care chiar fac ceva pentru angajatii penitenciarelor .Lasa-ne in pace,avem femei usoare destule pe centura!
+2 #84 isis si osiris 04-08-2011 13:17
Domnule Dumitrascu, dupa cum vedeti trecutul va urmareste. Oamenii nu uita prea usor perioada in care ati fost director general adjunct.Si parca asta n-ar fi fost de ajuns,ati venit si cu propunerea de tranfer a celor de la MAI si, ca tacamul sa fie complet, ati inceput si disputa cu SNLP-ul. Acest razboi pe atatea fronturi , va va epuiza in cele din urma.
Cred ca ar trebui sa cereti scuze celor din sistem, pentru perioada cand ati fost director, pentru ca ati gresit fata de oameni. V-am mai spus , era sa ne lasati in pantaloni scurti. Si cred ca nu numai asta, mai sunt multe alte neplaceri ce le-ati creat celor din sistem.
Apoi ar trebui sa veniti si sa spuneti direct ceea ce doriti sa faceti, aveti de propus un plan de unificare a celor doua sindicate, sau de coabitare pasnica.Eu asa am inteles. Trebuie ingropata odata securea razboiului, rolul sindicatelor nu este sa se razboiasca intre ele. De aceea faceti o oferta publica, pentru ca fiecare sa vada ,sa analizeze,si sa-si formeze o parere despre ceea ce doriti sa faceti cu miscarea sindicala din ANP. Parerea mea este, sa nu-l ignorati pe Stefan, el este omul cu care ati putea construi ceva temeinic. Daca-l considerati compromis, gresiti, pentru ca , chiar daca o fi facut anumite compromisuri, acestea au tinut de strategie.Astep t oferta dumneavoastra, care trebuie facuta publica.
+1 #83 hai DUMI 04-08-2011 13:15
Daca tot te intereseaza domnul ANTIPA,sa stii RAILEANULE,ca omul a plecat de la munca de jos si a ajuns ofiter in urma unui concurs. Cu tine joaca sah tandemul TUGUI-IONESCU, doar atunci cind au timp liber.Dar cei doi nu-si fac timp liber ptr.un lucrator care nu a luat testul psihologic.Tu practic nu ai voie sa iei armament in dotare ptr. ca prezinti un real pericol public.Sa mai amintim cazul petrecut la una din tragerile efectuate,nu cred ca este cazul,subiectul a fost de cancan la vremea respectiva dar cu largi ecouri si in ziua de astazi.UN BUN CUNOSCATOR AL DEZECHILIBRATUL UI
0 #82 hai DUMI 04-08-2011 12:58
Daca tot vreti sa faceti rost de bani,va putem indruma pasii catre vamile din Romania unde se mai ciupeste inca la limita legalitatii.Dar cu siguranta nu va primeste ptr. ca sunteti o mare tifla,stiu si cei de acolo ca a-ti fost la DGA.Daca nu intelegeti ce inseamna tifla va puteti adresa celor de la sipa,oricum aveti jumatate de norma la ei.Cu alte cuvinte sunteti,in limbajul nostru: UN MARE SIFON.Astfel de creaturi nu au o viata lunga,sistemul se foloseste de ei,dupa care........... .

Google Translate

Cauta in site

  • Cristian Tudorache 23.07.2017 09:47
    #10 bogdan 23-07-2017 09:21 - nu doar postul sau coeficientul sunt ...

    Read more...

     
  • bogdan 23.07.2017 09:21
    Buna ziua!!!Ce se mai aude cu vestitele machete de calcul(cele 10)????tot ...

    Read more...

     
  • E4 20.07.2017 22:59
    Degeaba ti-ai cumparat telefon de 2500 de lei ca nu scrie in locul ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 20.07.2017 21:56
    Noni, ca nou venit, nu ar trebui sa utilizezi deja astfel de exprimari.

    Read more...

     
  • noni 20.07.2017 21:54
    credeti ca puteti sa ne ajutati sau noii veniti sunt membri de sindicat ...

    Read more...

Google AdS