www.snlp.ro Web analytics

SNLP blocheaza conturile Penitenciarului Rahova!

beamter jurist_fuer_blog_Totul a inceput in urma cu aproape 10 ani! Prin ordin al ministrului justitiei, sporul pentru TBC se acorda atat in spitalele cu bolnavi TBC cat si in unitatile din acelasi perimetru cu acestea. In anul 2004 generalul Binisor, director general adjunct ANP, a suspendat acordarea sporului in penitenciarele din perimetru, insa nu a oprit si cazurile de imbolnavire in randul salariatilor. Intre timp personalul din penitenciare a fost demilitarizat si a dobandit drept de asociere sindicala. Pe acest fond, SNLP si-a facut temele si a pus pe rol o serie de procese contra deciziei de suspendare a sporului. Procesele au avut un parcurs diferit in functie de actiuni si avocati dar mai ales de instante si… juristi. Toate sunt castigate insa executarea sentintelor este o problema.

Daca la Spitalul Jilava si in Penitenciarul Jilava lucrurile au decurs mai simplu, la Penitenciarul Rahova elanul juridicos al aparatorului unitatii (nu si al personalului) a transformat procesul intr-un razboi al orgoliilor care acum produce situatii la care nu ne asteptam nici  noi, desi totul a fost luat in calcul. Nu am absolut nimic cu juristii, cu atat mai mult cu cat am acelasi tip de pregatire. Printre ei sunt oameni de calitate, cu adevarat de folos unitatilor si personalului. Insa la Rahova, atributiile de serviciu au fost surclasate de ambitii si vom explica de ce sustinem asta.

In anul 2006 SNLP Rahova a câștigat definitiv si irevocabil procesul contra MJ si ANP privind acordarea sporului TBC pentru perioada 2004-2006. Pe parcursul a mai mult de 5 ani, Penitenciarul București Rahova prin intermediul consilierului juridic s-a opus platii sporurilor stabilite in hotararea judecatoreasca definitiva, pentru membrii de sindicat. In urma actiunilor derulate de SNLP, in data de 05.07.2012 prin biroul executorului judecatoresc a fost transmisa somatie partiala de plata pentru suma  de 1.379.641,39 lei catre Penitenciarului Bucuresti Rahova. Deoarece nici in urma acestei somatii nu au fost efectuate platile, din data de 20 iulie 2012 au fost poprite conturile din trezorerie ale Penitenciarului Bucuresti Rahova!

Paralel cu aceasta actiune, la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Bucuresti a fost deschis  dosarul penal nr. 605/P/2012, ca urmare a plangerilor penale facute  de 150 de membri de sindicat impotriva consilierului juridic care este acuzat de fals si uz de fals intelectual. Consideram ca raspunderea pentru urmările privind blocarea conturilor Penitenciarului Rahova, revine exclusiv celui care de peste 5 ani de zile se opune platii drepturilor salariale stabilite intr-o hotărâre judecatoreasca, indraznind, dupa ani de lupte in instanta, sa invoce… prescriptia dreptului de a cere executarea silita. Am fost astfel, efectiv fortati sa uzam de ultima cale la dispozitie. Nu stim care este premiul pentru un jurist care ar pune pe butuci un astfel de proces in care salariatii asteapta sa-si recupereze drepturile neacordate din anul 2004 (in scurt timp aniversam un deceniu!), insa suntem de parere ca atributiile de serviciu au fost de mult depasite in cazul de fata, facand loc abuzului, motiv pentru care asteptam finalizarea dosarului penal.

81 COMMENTS

  1. ptr.stefan ,parerea este obiectiva si reflecta realitatea doar din punctul lui de vedere

  2. Acest OMJ 1316/2012 AUTO este o tampenie fratilor,ne afundam rau de tot, un autovehicul acum dupa aceasta aberatie are 5 consumuri,se va modifica si va avea 7-8 consumuri,suntem de rasul lumii,conducatorii auto vor fi contabili excecelenti iar contabilul doctor docent,SNLP luati atitudine,modificati in primul rand palfonul lunar de carburant pt. mijloacele auto care transporta personalul,suntem in imposibilitate de a lucra.DEA E LA PAMANT IN ACEST SISTEM ,COPIEM TOATE PROSTIILE SI ABERATIILE DE LA POLITIE,seful de post de la tara nu-l intereseaza ca merge cu un consum de 7l% extraurban pt. ca el foloseste masina de la post ca autovehicul personal si baga din buzunar,dar ca de la puscarie nu poate opri nici un sandwich sa ia cand are ppl in masina,reveniti-va fratilor ca ne ducem in jos rau de tot. 😆 😆 😆 😳

  3. Problema bolilor profesionale exista de cind exista pirnaile,numai ca nu a interesat pe nimeni.Pai ,daca pina in 2004 se lucra 12/24 continuu,iar inainte de intrarea in tura de noapte mergeai la ‘instanta”pina aproape de ora 19 ,nu e clar ca innebunesti?Si pe comandantii caporali ii interesa asta?Ei nu stiau macar cite ore scria in Constutie ca trebuie sa muncesti….A numarat cineva „betivanii”(care ulterior au murit de ciroza alcoolica) ce au dobindit acest viciu?A venit vreun „pisalog” sa stea de vorba cu tine?A venit vreun doctor de la medicina muncii sa vada ca traiesti?
    Dupa asta vin cu partea a2-a,din zilele noastre,da’ sa mai beau o berica,ca ma deshidratez

  4. Nicu, sunt de parere ca nicio opinie nu trebuie ignorata. Fiecare postare are rolul ei. Transmite o parere, o opinie, deseori frustrare, uneori refulare. Luam act de nemultumire, chiar daca este singulara si ca lideri avem datoria de a face efortul pentru solutionare. Ramane de vazut daca parerea exprimata de utilizator este obiectiva si reflecta realitatea. INteleg ca stii exact despre ce este vorba?

  5. pentru „nu conteaza”
    daca tu crezi ca rezolvi ceva postind pe site,te inseli

  6. Stresul este un factor general, de aceea am cerut documentatia. Pana nu te apuci de o problema nu vei stii daca poti sa o rezolvi. Problema bolilor profesionale ma framanta de ceva timp dar este un domeniu in care te pierzi, legislatia fiind vasta iar competentele – interferente. Incep usor sa functioneze CSSM-urilee in unitati, medicii de medicina muncii trebuie sa inceapa sa-si faca treaba, contractul de medicina muncii se descentralizeaza, perspective apar.

  7. Eu sint de acord cu matale! Problema e ca „specialistii” nu recunosc stresul ca boala si nici ca exista stres la locul de munca.In caz contrar am avea 2 grupe de munca:una 000(ca la faina de griu) si una 1.De aici decurg consecinte,inclusiv pensionarea si acordarea statutului…Arata-mi matale unde este recunoscut stresul ca factor de risc la pirnai?Iar astia de la medicina muncii,fiind platiti de directori si de ANP,vrei sa se „incarce”cu pacate sau sa muste mina ce le da bani ?Asa ca…nu exista o relatie de cauzalitate intre.. si intre..ptr ca nu exista factorul declansator.De asemenea specialistii de la med muncii nu recunosc oboseala cronica provocata de privarile indelungate de somn ptr cei ce lucreaza in schimburi.Dom Presedinte…e lunga ..lista
    Da.. bautul cronic de alcool determinat de stres,exista?Uite ,eu beau bere si tuica,tuica si vara si iarna..E ereditar sau dobindit?Sa vedem cu ce site mai vii,ca ala de mi-l spusesi e greu ptr mine.Vino cu unul simplu!”Traiasca berea ce astazi ne-a unit!”(sa nu fiu acuzat de plagiat-Spitalul de Urgenta)

  8. si apropo de comisia de disciplina: ori se simte criza in buzunar(5% spor de comisie),ori unii au chef de munca ori altii pun botul la niste motive puerile numite sesizari…….

  9. ca sa-ti exprimi nemultumirile la penit SPITAL POARTA-ALBA in alt cadru inseamna automat comisia de disciplina si asta o stie aproape toata lumea mai putin aia care n-au auzit de termenul asta

  10. Dom’ Presedinte,unde e prevazut sau recunoscut stressul ca boala,in Romania?Stresul e peste tot:in aer,pe uscat,in familie(generat de grija zilei de miine,etc) dar mai ales la serviciu. Pe mine ma streseaza si caniculaEu pot sa va dau cel putin 3 exemple de stres la serviciu:1)daca un ppl se taie ,iti trebuie 2 ore sa scrii hirtii legate de dosarul de incident(sau indecent”)2)programul privilegiat al EO(EOS) de 24/72,in care acesti masculi au 4 ore somn si nu pot fi deranjati.Matale ce parere ai,e bine?Mie de ce nu-mi da macar o ora din 12 de somn?3) Caldurile astea de 40 grade la umbra nu genereaza stres?Te ia boala de inima rea”.Matale nu vazusu la TV ca un fotbalist nigerian facu infarct de la canicula?
    Stai ca mai vin cu exemple,sa mai beau o bere rece.

  11. D-le Alexandru,mie mi-a placut cum l-ai infruntat.Ramine acelasi tip grosier,care atunci cind e pe cale sa piarda cenzureaza si jigneste.Practic ,nu era un site de sindicat,ci unul de partid.

  12. OMS: stresul imbolnaveste multi salariati din sistem. Legatura de cauzalitate dintre serviciu si boala trebuie stabilita in mod clar de personal de specialitate iar problema bate spre medicina muncii si bolile profesionale. Contacteaza liderul sindical local si daca esti membru SNLP transmite-ne documentatia.

  13. Salut Alecule, bine revenisi. Dupa cum observi, pe aci nu am incarcat prea tare cu politicile. Sper ca ai un tonus bun. 🙂

  14. [quote name=”Stefan Teoroc”]Nu se pune problema nedecontarii ci a intarzierii decontarii. La Jilava din pacate, in urma verificarilor efectuate, au fost constatate cateva cazuri de simulare, documentate de Politie. Cum credeti ca trebuie sa procedam ca organizatie sindicala in aceste cazuri?[/quote]
    Ștefane ,ia legătura cu grupa de Jilava și poate aflați acei ilegaliști și le publicați numele fără alte comentarii.Poate ca din cauza proastei concepții a acelui ordin sa ajuns aici ,Jilava ,,fiind la granița cu București,, cu toate ca majoritatea dintre noi venim cu mașina personala 30 – 40 km pe zi , modificați ordinul și nu ar mai atâția ILEGALIȘTI .

  15. ptr nemultumitul de la spital poarta alba , de ce nu-ti poti exprima nemultumirile si intr-un alt cadru(asa fac barbatii)?

  16. De la angajare m-am ales cu o boala in stransa legatura cu stresul. Ce pot face acum si cum m-ar putea ajuta sindicatul?

  17. Domnule Stefan, pe aici cum stam cu politica si referendumul? pt ca nu am fost de acord cu liderul FSANP vis-a-vis de acestea, am luat interzis la postari pe situl administrat de acesta! o fi patronul sit-ului ! se pare ca nimic nu s-a intamplat de 22 de ani incoace pe aceste meleaguri! i-am multumit pentru cenzura si pentru jignirile aduse! zilele acestea m-am hotarat: nu mai cotizez la sindicatul ala! i se diminueaza si lui salariul? mi-ar pare rau, dar nu voi putea cotiza la doua organizatii si nu pt ca nu as avea bani ci pt ca legea nu ma lasa. parca asa este!

  18. Dom’ Presedinte ,ce mai faci? Ce mai spui?Hai sa discutam si altele,mai putin politica sau ce vrei matale.S-auzim numai de bine! Te saluta acelasi baiat bun, finu Alecu

  19. HAOS la penit.SPITAL PORTA-ALBA…de cand a venit ca SDRP un eminent in ale puscariilor angajatii nu au parte decat de stres,amenintari si nici o satisfactie,ba mai mult in nemernicia sa si-a permis sa desfinteze un pluton intreg si sa amestece oamenii la alte plutoane astfel incat nimeni sa nu mai poata sa-si ia concediu sau vreun liber dar in schimb a putut sa ia oameni din paza si sa inventeze functii pt ei(ex:ARHIVAR)

  20. Sa stiti ca s-au dat banii de transport la Jilava inca de ieri.
    Ce facem cu cei care nu respecta legea?Fura intr-un cuvant.
    Din cauza lor nu putem lua noi cei care facem cu adevarat naveta la timp acesti bani.
    Domnul Teoroc e corect asa? Sa nu faci naveta sa nu cheltui bani dar sa primesti?
    Sa cheltui bani sa faci naveta si sa nu primesti la timp acesti bani?

  21. Ca organizatie sindicala nu ar trebui sa incurajati furtul banului public, ci sa actionati impreuna cu angajatorul in sensul utilizarii eficiente a resurselor bugetare.

  22. Nu se pune problema nedecontarii ci a intarzierii decontarii. La Jilava din pacate, in urma verificarilor efectuate, au fost constatate cateva cazuri de simulare, documentate de Politie. Cum credeti ca trebuie sa procedam ca organizatie sindicala in aceste cazuri?

  23. pentru toti cei care nu vi se deconteaza banii de transport in timp util singura rezolvare este instanta.
    pe Tribunal in contencios dureaza 34 luni si primiti la prima strigare, asta daca veridicitatea actelor depuse este in concordanta cu legislatia… restul e PLACERE, vb generatiei de sacrificiu. dak doriti va dau toata documentatia yedy33edy_brad@yahoo.com este adresa mea de mail. am sentinta data de CA AlbaIulia si primesc si transport si chirie. VA AJUT CU DRAG fara BONUS.

  24. pentru cumnatu ,
    Tu nu înțelegi ca vi de plăcere cu mașina la servici ,asa am primit și eu un răspuns de la un coleg de la servici care știe tot.

  25. pentru,, cumnatu ;
    Decontează bani de transport dacă chiar o faci LEGAL

  26. dl. Teoroc la penitenciarul SPITAL poarta-alba inca e canicula si conducerea noastra de 2 lei nu se gandeste deloc la propprii subordonati sa aloce fonduri pt achizitionarea de apa ci e preocupata mai degraba de bunastarea ppl-ilor in sensul ca se schimba firma de cablu tv(ca erau cam putine canale tv)

  27. Spre informare pentru cumatru. La Jilava nu s-au virat inca banii pentru transport deoarece in ultimile 7 luni s-au triplat aproape numarul celor cu viza de resedinta care solicita decontarea. Deoarece suma decontata este foarte mare atat anp-ul cat si conducerea din Jilava a solicitat verificarea celor in cauza,verificare care dupa stiinta mea nu e prea buna. Banii se vor vira in aceasta saptamana.

  28. Nici astazi 30 07 2012 la Penit. Jilava nu sunt bani pentru decontul pentru transport la si de la locul de munca.Cred ca suntem singura unitate la care se intampla asa ceva luna de luna.

  29. Daca te referi la RCA, segmentul de asigurari negociat de PUBLISIND pentru membri a fost fragmentat intre 2 brokeri. Asigurarea de grup ramane la Zurich Broker iar celelalte vor fi gestionate de Elire Broker care ne va prezenta in scurt timp un set de oferte negociate, inclusiv RCA. Totusi, daca este o urgenta, putem obtine un pret bun chiar daca nu avem inca ceva afisat pe site. Se poate lua legatura cu brokerii prin presedintii de filiale sau secretariatul SNLP.

  30. V-am adresat si eu o intrebare.Ce trebuie sa fac ca sa primesc un raspuns? 😐 🙁

  31. [quote name=”maaxxs”]se dau banii pe echipament ?[/quote]
    pot sa-ti spun ca la noi la BARCEA s-au virat in conturi banii, luni 30 iulie o zi senina, plina de satisfactii pe toate planurile o sa putem sa mergem la bancomate sa-i scotem si sa ne platim DARILE catre stat.

  32. bazatule , nu crezi ca un simplu” multumesc” este de bun simt ?

  33. Domnule Teoroc , ma intrebam daca se poate face ceva in legatura cu decontarea cheltuielilor pt transport la si de la serviciu in penit. Jilava? Sunt amanate excesiv de mult platile iar explicatiile sunt diverse din partea serviciului financiar . Spre exemplu decontarea chiriilor se efectuaza imediat dupa salariu la 2-3 zile iar pentru transprt asteptam pana la sfarsitul lunii , in unele cazuri ca si cel de fata pana luna viitoare. exp: banii aferenti lunii iunie saptamana viitoare iar explicatia a fost una scandaloasa …nu sunt bani …vedem cand vine x din concediu luni.

  34. consider ca incapabilitatea sa nu spun nestiinta si comoditatea celor din financiar atat din ANP cat si din unitati au dus la aceasta criza, acest discomfort.
    toti sunt lasa-ma sa te las nu actioneaza decat cu telecomanda.
    MERGE-TI la VOT si poate avem sansa sa ne scapam de ei.
    Nea FANE nu le mai tine parte ca oricum noi stim care-i treaba.

  35. sunt convins ca nici Ministrul Justitiei si nici Primul Ministru NU cunoasc aceasta situatie creeata de ANP si unitatiile subordobate si nici nu cred ca e treaba dansilor.
    La fel NU cred ca nevirarea drepturilor le echipament, a contravalorii acestuia NU va impiedica sa meargem la VOT,
    dar…………”. Nu inteleg de ce in acest an a aparut efectiv un val de panica si teama ca banii nu se vor da sau ca se amana suspect de mult.” -STEFAN TEOROC #24…imi permit sa o scriu si sa o spun raspicat ca a aparut din cauza faptului ca ne-am saturat sa fim mintiti, prostiti si dusi cu vorba. Poate dupa referendum va fi timp ca cei din MJ sa ia atitudine pentru a se evita ulterior astfel de minciuni. ASTA_I CAUZA care creeaza MARE PANICA la care faceti referire si intradevar „Nimic neobisnuit fata de alti ani, nimic depasit sau amanat. ” – DAR trebuie sa tot facem paste-copy pana cand? credeti ca este moral, normal? nu imi sta in caracter sa ne comparam cu PPL dar pune-ti si asta in balanta. VA MULTUMESC pentru rabdare dragi colegi.

  36. Pentru BAZATU:
    Amice, acum chiar insist pentru varianta B in ce te priveste. Si argumentez cu urmatoarele:
    1. In primul rand limba romana trebuie respectata invatand-o corect. Nu poti emite pretentii cand nici macar limba romana nu cunosti a o scrie. Citat: „interpretato”, „toti contabili la lucru”, „s-au noi nu avem”…. Doamne iarta-ma ca te-ai oprit aici….

    2. Amesteci o gramada de probleme fara ca macar sa justifici reactia: „ministru care aduce contabili la lucru, chiar si noaptea ca ei nu stiu ce inseamna ture chiar daca au vechime….baiat de-al tau care s-ar impiedica de un specialist IT din sistem….” Aoleu, si de aceasta data, bine ca te-ai oprit aici….

    3. Poate cel mai grav lucru este acela ca te erijezi (daca nu intelegi termenul ma poti contacta) in purtatorul de vorbe al unui numar de 15.000 de „gardieni”. De unde oi fi scos tu 15000 nu stiu. Si fereasca-ma D-zeu sa-mi fie reprezentate interesele de unul ca tine….

    4. Insist pe punctul numarul 4: Varianta B se aplica cu precadere atunci cand, din lipsa de informare, murdaresti activitatea sindicala…De nu-ti face placere ce face sindicatul, te invit sa completezi o cerere din care sa te retragi…Bineinteles ca ulterior tot la varianta B vei recurge….

  37. ai incercat ,,sa o dregi,, dar nu tine,,,sincer eu personal nu am nevoie dar am spus realitatea celor 15000 de ,,gardieni,, si este dureros si discutia era de alta tenta pe care tu ai interpretato cum ai vrut dar mai putin conteaza sunt sigur ca daca ar sti macar ministrul nostru ar aduce toti cotabili la lucru si noaptea ca oricum nu stiu ce inseamna ture si uni au ceva vechime….as putea acuza multe dar nu e cazul…daca tot sunt bani …aduc eu gartis la directie un baiat care in cateva ore rezolva problema la toate unitatile numai sa aiba acces la servere s-au noi nu avem un specialist IT. iar simpla discheta sa fie dusa la banca este o nimica toata…hai sa vedem ce interpretare mai faci…..

  38. basescu 25-07-2012 19:08
    Mergeti la vot si votati schimbarea bani se dau am vazut azi adresele semnate si banii in cont intrati,rusine celor care acuza sindicatiul de toate relele din sistem dar nu acuza anp sau mj halal de mama voastra.
    Citat
    Ai mare dreptate,sindicatul nu poate da banii in locul celor care trebuie sa ne acorde acest drept.

  39. [quote name=”sacrificatul”]Generatie de sacrificiiu mai ieri vroiai bani pentru plimbarea ta cu masina la serviciu,eu m-am interesat si tu ai dorit acel program de la ora 6 ba mai mult acum ceva timp in urma am aflat de la un prieten comun ca ati cam furat la orele lucrate iar in acea luna n-a prea fost bine pentru cei in cauza, apropo ce ati patit?ca pentru cei care au decontat fals transportul se sesizeaza parchetul.Acum spui ca ai primit deja restanta ce usor acuzati acest sindicat,ce usor si repede uitati cate a facut acest sindicat pentru noi,asa cum e el.Daca esti asa de liber cu timpul tau la serviciu nu ca altii pe sectii de detinere sau pe perimetrul puscariei te-ai interesat la colegii nostrii de la politie de ce au primit acum banii pe anul trecut si nu in decembrie 2011 asa cum scrie in ordinul lor de echipare?La noi e adevarat s-a intarziat o luna la amaratii aia au trecut 7 luni,tot nu e bine . Domnul presedinte te rog publica acest comentariu pentru farisei,o cer pulic daca nu o faci il voi trimite nonstop.[/quote]
    Mai ,,Sacrificatule?
    1.daca tu consideri ca ma plimb cu masina mea vreo 40 km dus intors la servici ori 22 de zile fa socoteala .
    2.Apropo de orele furate ,faptul ca am caracter nu inseamna ca am furat orele suplimentare,din respect pentru Seful meu nu am facut tam tam .
    Dar nu e tarziu sa imi cer drepturile in instanta mai exact pentru luna martie 2012,ca tot esti asa de informat.
    3.Suntem singura institutie din sistemul de aparare al tarii care trebuie sa astepte 6 luni sa se gandesca ca poate vor primii banii de haine.
    Si sa nu uit plec la ora 6 pe poarta unu ,poate ai observat ,daca vi la ora cand ajung eu la servici vin foarte multi colegi care pleaca la munca cam la aceasi ora cu mine.
    Nu stiu cine e fariseu ,mai gandeste ,daca ai ……….

  40. Ca se dau sau nu bani de echipament ce mai conteaza.Votul nostru la referend era conditionat de asta?Ar fi rusinos sa fie asa.Basescu si clica lui ne-a facut mult prea mult rau noua celor din sistemul de aparare incat datoria noasta a tuturor este sa sanctionam toate aceste abuzuri a acelui dement cu drepturile noastre primite sau nu.Pana la urma era o problema de principiu.

  41. Varianta B iti pot face un compliment??Esti chiar tare te felicit. 😉
    Aveti idee ce companie de asiguri (RCA)face discount pt membrii de sindicat SNLP?
    Va multumesc si numai bine!!!

  42. Pentru BAZATU :
    Prietene, a merge la vot pentru a te exprima liber este un drept pentru care parintii tai au tanjit zeci de sub jugul unor comunisti…Faptul ca tu nu vei primi banii pe echipament pana la sfarsitul saptamanii si ii vei primi luni te va determina sa stai acasa duminica fara a te prezenta la vot, nu tine de altceva decat de un cretinism greu de explicat.

    Uite, personal, chiar daca nu voi primi banii de haine pana vineri sau pana la sfarsitul anului, ma voi prezenta la vot sa „ucid” satana ! Si ca mine sunt multi in sistemul asta. Si am proprietatea cuvintelor cand spun asta.

    Bazatule (la ce oi fi bazat numai tu stii), daca tu aliniezi o situatie politica (care implica un paranoic) cu faptul ca nu primesti banii pe haine si le dai aceeasi conottatie atunci da-mi voie ca si pentru tine (si te ajut cu mare placere) am varianta B !!!!

  43. Domnule Teoroc aveti idee ce se intampla cu banii de decont pentru transport la Jilava? Nu s_au dat pentru ca s_au trimis adrese la posturile de Politie la cei care au mutatii si daca nu am fost gasiti acasa ne_au taiat deconturile. Aveti idee despre ceea ce se intimpla??? Este legal sa faca asa ceva?

  44. Mergeti la vot si votati schimbarea bani se dau am vazut azi adresele semnate si banii in cont intrati,rusine celor care acuza sindicatiul de toate relele din sistem dar nu acuza anp sau mj halal de mama voastra.

  45. Bazatule, daca era vorba de galeti si cizme de cauciuc, rosii, galbene, portocalii, tot 90% dintre ai nostrii stateau acasa la referendum, daca nu se onora oferta? cata nimicnicie in sufletul unora! deja te-a cumparat plagiatorul, somnorila si basila! bravos natiune, frumos popor!

  46. Niciodata SNLP nu a transmis informari hazardate privind plata echpamentului intr-o anumita luna din primul semestru 2012. Permanent am anuntat ca banii se vor lua cel mai devreme in luna iulie 2012. Iata ca mai este o saptamana din luna iulie si se confirma viramentele. Nimic neobisnuit fata de alti ani, nimic depasit sau amanat. Nu inteleg de ce in acest an a aparut efectiv un val de panica si teama ca banii nu se vor da sau ca se amana suspect de mult.

  47. oare stie Antonescu,Ponta si ministrul justitiei ca risca 15000 de votanti din cauza ca bani sunt si nu se primesc de catre ,,gardieni,, se tergiverseaza si sunt sigur ca daca pana vineri nu se dau peste 90% nu merg la vot,daca cineva ii contacteaza si le expune situatia reala nu cu ,,vrajela A.N.P.-ului,, si a sindicatelor binenteles[asta fara suparare]…oare schimba directia urgent si pe directori din teritoriu…ce spuneti…imi dati dreptate?

  48. Bani echipament 2011 – informari concrete

    Este oficiala confirmarea ca MFP va efectua astazi sau cel tarziu maine virarea in contul MJ a sumelor corespunzatoare contravalorii echipamentului pe anul 2011. In functie de momentul efectiv al confirmarii viramentului (asteptam din moment in moment), se va proceda la emiterea ordinelor de plata pentru viramente catre ANP apoi catre unitati.

    Cel mai probabil, banii vor ajunge in unitati in cursul zilei de maine. Daca banii ar ajunge in unitati astazi, ar fi sanse pentru virare in cardurile de salarii pana vineri (insa aceasta varianta nu este foarte probabila avand in vedere ora relativ tarzie), insa daca fondurile vor ajunge in conturile MJ abia maine, atunci salariatii vor intra in posesia banilor cel mai probabil luni 30 iulie 2012.

    Stefan Teoroc
    Presedinte SNLP

  49. Ce treaba are sindicatul SNLP cu banii de haine???Pe bune am vazut un comentariu ceva de genul’RUSINE…”Rusine pt ce?Sa fim seriosi toata lumea o duce greu dar acum trebuie sa vb asa?
    O intrebare…pot face asigurare RCA la o anumita companie si sa beneficiez de un anumit discount daca sunt membru de sindicat?Daca da va rog comunicati un nr de contact sau compania.
    Va multumesc si numai bine!!!

  50. Pentru ala care a aruncat cu toatele acuzele alea cretine la adresa sindicatului: iti ofer varaianta B a existentei tale si anume sa-ti legi o piatra mare de gat si sa te arunci in Dunare !

    Stefan, din fericire, majoritatea exclud asemenea comportamente si mai mult, exclud tampitii ! Sistemul inca ii mai are pe acesti tampiti. Bine ca nu sunt prea multi….

    Pentru toti cretinii: va ajut cu mare placere la punerea in aplicare a variantei B !!!!!!

  51. PTR.RUSINE SA VA FIE
    Nu va impiedica nimeni sa va retrageti din sindicat,dar cu siguranta ca a-ti picat pe aici intimplator.
    Nu iau apararea nimanui,dar nu sindicatul are sumele necesare ptr. plata echipamentului,dar pot interveni ptr. a urgenta acordarea sumelor prin metode legale si democratice in acelasi timp.
    As vrea sa va intreb:
    DACA AM FI AVUT LA ORA ACUALA STATUT DE MILITAR,CUM A-TI FI PROCEDAT,PTR. CA BANII DE HAINE SA SE DEA LA COMANDA,ASA CUM DORITI.
    Cu siguranta nu a-ti fi scos o fraza din gurita,executati ordinele care se dadeau fara sa spuneti nimic si cu capul plecat.
    Poate nu a-ti prins perioada in care eram militari si atunci va inteleg,dar daca faceati serviciu si atunci si faceti astfel de comentariu,atunci asta este o rautate care nu are nici un motiv bine intemeiat la baza.

  52. Pentru Sacrificatul: nu te enerva! In plus, te corectez putin: la noi nu s-a intarziat de loc. Ordinul prevede ca restantele in echipament se transforma in restante in bani dupa data de 30 iunie. Dupa acea data se deruleaza toata procedura pana la virament. Nu se mentioneaza o data limita pana la care trebuie facuta plata, dimpotriva, se precizeaza ca este in functiile de prevederile bugetare. Nu a trecut o luna si vor intra banii in conturi. Ce s-a intamplat cu mult diferit fata de alti ani? Este primul an in care constat de-a dreptul panica. Ce facem la anul daca s-ar realiza o echipare completa si nu s-ar da bani?

  53. Atata disperare nu am vazut de cand sunt. Stati linistiti – incep sa se auda lucruri mai concrete. Mine dimineata sper sa pot da o veste buna. Mai verific o data inainte pentru a nu dezinforma.

    Sigur, sindicatul e de vina ca finantele nu vireaza la urgenta. Nu a trecut o luna de la depunerea solicitarii si deja sarim in aer. Daca SNLP nu facea presiuni pe modificarea ordinului cu echipamentul, acum se luau bani mai putin cu 30%, dar cine sa mai tina cont.

    As fi vrut sa autorizez un comentariu dar m-am enervat prea tare si m-am trezit stergandu-l. „Rusine sindicatelor, demisia, nu ne dati banii de haine de o luna, nu ne-ati dat prime de 29 iunie, etc”. Incredibil. Mai ca-mi vine sa ma las de meserie.

    Cat de mult as lua in considerare nevoile pe care le are fiecare, cat de mult as intelege nerabdarea, totusi nu cred ca acestea pot justifica astfel de atacuri pentru lucruri care nu ne sunt noua imputabile. Sper doar ca majoritatea nu gandeste la fel.

  54. Rusine sa-ti fie tie mai (editat) ca nu pricepi nimic din ce se intampla in jurul tau. Daca tu crezi ca sindicatul iti da banii de haine atunci vorbim pe limba unor inadaptati…..

  55. domnul „RUSINE SA VA FIE” nu sindicatul da banii pe haine, te-ai suparat ca vacarul pe sat, decizia privind banii apartine Ministerului Finantelor, MJ si ANP. Eu propun ca daca nu se dau banii pana saptamana viitoare sa pichetam MJ-ul, ce zici „viteazule” te bagi ? Sigur ca nu vei veni, ori esti de serviciu ori ti-se imbolnaveste cineva. Esti un las.

  56. Generatie de sacrificiiu mai ieri vroiai bani pentru plimbarea ta cu masina la serviciu,eu m-am interesat si tu ai dorit acel program de la ora 6 ba mai mult acum ceva timp in urma am aflat de la un prieten comun ca ati cam furat la orele lucrate iar in acea luna n-a prea fost bine pentru cei in cauza, apropo ce ati patit?ca pentru cei care au decontat fals transportul se sesizeaza parchetul.Acum spui ca ai primit deja restanta ce usor acuzati acest sindicat,ce usor si repede uitati cate a facut acest sindicat pentru noi,asa cum e el.Daca esti asa de liber cu timpul tau la serviciu nu ca altii pe sectii de detinere sau pe perimetrul puscariei te-ai interesat la colegii nostrii de la politie de ce au primit acum banii pe anul trecut si nu in decembrie 2011 asa cum scrie in ordinul lor de echipare?La noi e adevarat s-a intarziat o luna la amaratii aia au trecut 7 luni,tot nu e bine . Domnul presedinte te rog publica acest comentariu pentru farisei,o cer pulic daca nu o faci il voi trimite nonstop.

  57. Nu exista niciun indiciu cu privire la neplata banilor. Am vrea sa putem decide noi data platii, insa decizia apartine Ministerului Finantelor Publice. Ne dorim toti ca viramentul sa se efectueze cat mai repede. Apartenenta la o structura sindicala in functie de data platii unor drepturi de catre angajator, este, desigur, o optiune personala pe care o respectam.

  58. La penitenciarul Jilava cum au decurs lucrurile?
    am luat banii restanți si nu știu eu,sau poate nu mi- au dat mie .
    Ma gândeam sa fac executare silita individual ca sigur asa îmi primesc bani ,restul înțelegeți domnilor ?

  59. EU MA RETRAG DIN ACEST SINDICAT CARE NU DA 2 LEI PE UN FPSS!!!RUSINE DOMNILOR AVETI CASE SI MASINI PE SPINAREA NOASTRA>NU SUNTETI IN STARE SA DATI BANII DE HAINE

  60. se mai dau banii pentru echipament ca se aud tot felul de zvonuri 🙁

  61. se dau bani de haine, ca am facut diabet de cind ne duce cu zaharelu??????????

  62. d-nule TOROC va rog sa ne spuneti cu elevii de la tg ocna ce o sa fie? cind o sai angajeze? lor le-a zis ieri ca in august merg acasa si se intorc in noiembrie pt . juramint si repartitii … nu e prea corect asa

    va rugam sa se aiba grija de ei

  63. S-ar parea ca juristii din mai multe unitati se cred stat in stat. Sunt multe unitati care dau norma 12b la sectorul vizita si la plimbari.
    In lege sunt multe portite care permit acordarea acestei norme de hrana,dar daca juristul nu vrea.
    Este o problema cu acestti juristi care isi negociaza salariile in momentul in care sunt incadrati.
    Exact ca si cu pontajul,fiecare unitate are sistemul ei de pontaj si de aplicare a unor norme care tin de drepturile cadrelor.

  64. Nu exista nici un risc ca drepturile salariale sa nu se plătească la timp.
    Astăzi s-a încercat o intoxicare a oamenilor de către binevoitori si s-a lansat zvonul ca nu se dau banii de haine pt ca sindicatul a blocat conturile.
    Pai daca nu au venit banii de haine de la finanțe, ce sa plătească?

    Sa nu uitam ca in procesul acesta sunt implicați 490 de oameni care din 2004 iși așteapta banii.
    Sunt cateva zeci de milioane vechi pentru fiecare membru de sindicat care trebuiau dati inca din 2007.

    Răbdarea oamenilor a ajuns la capăt.

    S-a ajuns in situatia in care , consilierul juridic emite punct de vedere prin care cere ca persoanele care au iesit la pensie, care s-au transferat in alte unitați sau cei care din păcate au decedat nu trebuie sa primească nici un leu deși sunt parte in dosar.

    Astfel ca luna trecuta desi a fost alocata transa 1 pt plata sentintelor, colegii de mai sus nu au primit nimic.
    E normal ca după ce au muncit din greu mai mult de 20 ani in sistemul penitenciar si au iesit la pensie, sa-i trateze cu dispret un consilier juridic si sa decida ca nu le da nimic din ce a hotarat instanta?

    Tupeul lui se bazeaza pe sprijin politic (sa nu uitam ca a fost detasat la prefectura Olt in timp ce era fpss).
    Oare si in noua conjunctura politica va avea acest sprijin?
    Speram ca nu și mai speram ca parchetul iși va face datoria.

  65. Mai fratilor Darie asta nu s-a saturat de schimbarea care a avut-o cu minorii?Vrea cu adevarat sa-si rupa atat capul cat si gatul?Merge pe mana unui nemernic de jurist?Ei nu se gandesc ca au familii si copii iar Dumnezeu nu bate ci culca definitiv?de noi nu le e frica dar nici macar rusine?

  66. Daca ar fi fost vorba de drepturile ppl-ilor,cu siguranta nu ar fi procedat asa,cum s-a procedat la Rahova,caci ar fi sarit in sus toata populatia penitenciara.
    Dar noi suntem niste cadre tare cuminti si de aceea ne trateaza asa.
    DAR PINA CIND FRATILOR?

  67. Daca finalizarea dosarului va avea caracter de durata,ce se va intimpla cu salariatii de la Rahova,conturile fiind blocate.

Comments are closed.

error

Ți-a plăcut acest articol? Ajută-ne cu un Like :)