Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

MFP garanteaza: NU SE VOR DIMINUA SALARIILE!

nocutsCirculara nr.579376/20.09.2013 privind interpretarile aplicarii Legii nr.284/2010:

"Intrucat au aparut unele interpretari in sensul ca se vor diminua salariile in anul 2014, tinem sa precizam ca in nicio varianta nu se va avea in vedere diminuarea salariilor personalului bugetar. In situatia in care pentru unele functii nivelul de salarizare actual este mai mare decat cel prevazut de Legea-cadru nr.284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice, se va mentine in plata nivelul actual."

(Adrian Neagoe - vicepresedinte SNLP)

Acest articol a fost arhivat. Din acest motiv, nu puteți posta comentarii noi.

Comentarii

0 #21 Florin Stoica 02-10-2013 17:01
pentru 2 alex,
Juridic problema se rezolva prin liderul de sindicat, pentru asta exista sindicate in toata lumea civilizata. Subscriu in totalitate le cele precizate de Drill.
Singur pe lume nu poti face nimic.
0 #20 Un sindicalist bătrân, 02-10-2013 16:44
Da, așa este sindicatul este o mare realizare după 1989, singuri degeaba ne plângem, numai uniți suntem o forță! Personal mie sindicatul mi-a făcut îndreptat o mare nedreptate!
0 #19 Drill 02-10-2013 09:26
Pentru 2Alex:
Nu inteleg care sunt convingerile de a nu deveni membru de sindicat. Dupa cum observi, ca membru de sindicat beneficiezi de suportul unor oameni, acelora care lupta pentru drepturile tale. Nu esti membru e sindicat si totusi ceri ajutor.
Si ca sa nu consideri ca fiind o rautate, acesti oameni totusi te ajuta. Florin te-a ajutat sa fii informat in privinta situatiei in care te afli. Mai departe, din punct de vedere juridic, cred ca te descurci si singur cat timp nu intelegi ca tocmai pentru astfel de situatii ne-am infiintat si functionam ca sindicat.
Nu fac apologia sinidcatului acum, insa sunt lucruri pe care oricare dintre noi va trebui sa le cunoastem si sa le inteleem. SINGUR nu vei reusi niciodata sa lupti impotriva sistemului. Vei deveni o victima sigura. UNITI putem rezolva multe dintre problemele cu care ne confruntam. Va trebuis a se inteleaga acest aspect, e de un firesc total intr-o societaea normala unde intotdeauna luptele de clasa primeaza iar interesul oamenilor este pe ultimul planb. Tocmai de aceea existam, pentru ca interesul acestor oameni sa fie reprezentat.
Ne-au dezbinat oamenii politici prin exemple facute publice (lideri sindicali condamnati - padure fara uscaturi nu exista) insa majoritatea conteaza pentru noi. Iar majoritatea suntem noi, acei oameni care luptam impotriva intereselor meschine ale oamenilor politici. Ne-am pierdut cu totul acest drept ? Va trebui sa avem incredere si sa mergem mai departe. "Ei" se schimba, noi va trebui sa ramanem aceeasi.
0 #18 2alex 01-10-2013 17:52
pt dl florin stoica . multumesc pt raspuns legat de co prin dzu.nu sunt membru de sindicat,dar anfost trimis in co prin dzu,fara ref de co.cum se poate proceda juridic.multume sc.
0 #17 Florin Stoica 01-10-2013 10:10
Pt 2 Alex,
Concediul de odihna se acorda la cerere, clar ca fara o solicitare semnata de cel care intra in concediu nu poti aparea in DZU. E un abuz daca s-a intamplat asta, poti solicita ajutor liderului tau de sindicat din unitate, daca esti membru sa te indrume cum sa procedezi.
0 #16 Nemesis 30-09-2013 18:27
La Tulcea a fost controlul de fond acum cateva saptamani. Acum asteptam sa auzim ce feedback primim de la anp. Sefii nostri au facut numai prostii. Sunt incapabili sa gestioneze o unitate care functioneaza in mare parte din inertie. Dar anp-ul o sa ii acopere ca de obicei , nu o sa ii loveasca prea tare sa nu schioapete tot anul. Si la noi lucrurile se vor intoarce la normal, adica la inertie. Sefii au inceput deja sa ameninte ca daca iese rau raportul anp o sa aiba ei grija de noi de parca pana acum nu au avut. ce grijulii au devenit.
0 #15 Nemesis 30-09-2013 18:17
La noi la Tulcea, contabila noastra desteapta foc , a afirmat ca se vor taia din salariile agentilor si li se vor adauga ofiterilor. :lol: E invidioasa ca ea este civila si baga mereu astfel de strambe.
0 #14 SINGUR ACASA 30-09-2013 07:48
Multumim domnului Antipa ptr. ajutorul acordat la efectuarea perchezitiei.
Dar il sfatuiesc sa aiba grija de oamenii lor,care fug pe strazi cu telefoanele peste gard si fac slalom printre garduri dupa ei.
Sa-si vada fiecare de curtea lui si sa lase capra vecinului in pace.
Aveti grija de inaltime,sa nu vina o circulara,in care se va stipula ca (editat).
Ati plecat din rindul agentilor,dar se pare ca nu mai recunoasteti,de asta va iubesc agentii........ ....atit de mult.
0 #13 2 alex 29-09-2013 19:33
intrebare. se poate trimite in co ,prin dzu si fara referat de co.
0 #12 Drill 26-09-2013 20:51
Inceata,
Situatia ta este una de natura a fi interpretata. Cel mai bun lucru pentru a putea pune un pic lucrurile cap la cap este de a depune un raport scris si intregistrat la secretariat in vederea obtinerii unui punct de vedere cu caracter oficial si ulterior, functie de raspuns se poate actiona in consecinta.
Ideea e ca directorul unitatii sa-ti puna la dispozitie un raspuns cu un punct de vedere de vedere si functie de acesta se poate actiona si sindicaliceste. Ce e scris conteazza si nu o interpretare a vreunui contabil sau sef la rece fara a se exprima si sub semnatura.

Astept acest raport si mergem si pe sesizarea celor responsabili daca undeva scartaie ceva sau exista chiar rea intentie.
0 #11 simplu .eu. 26-09-2013 20:15
cand o sa se terminine cu diferentierile dintre birouri si "ceilalti" si astea tot probleme sunt dar nu le baga nimeni in seama....cand o sa se termine cu cumetriile sau cum le mai zice eh...
0 #10 simplu .eu. 26-09-2013 20:11
cata vreme o sa se mai bate joc de noi si uniforma asta??????????? ???????????
0 #9 inceata 26-09-2013 12:08
intrebare: daca esti in concediu de odihna pe perioada detasarii nu primesti indemnizatie de detasare??? in Hot.1860/2006 scrie la art.12 din anexa 1 ca persoana detasata nu primeste indemnizatia doar in cazul internarii in spital sau al parasirii localitatii...s i nu e cazul......cine ma poate lamuri cu privire la acest aspect?? exista o procedura a A.N.P.in care se precizeaza altfel decat la lege???
0 #8 Drill 25-09-2013 22:11
Andrei,
Nu exista un model de transfer. Totul se rezuma la un raport personal in care inscrii pentru aviz ambii directori, atat cel din unitatea in care lucrezi cat si cel din unitatea in care vrei sa te muti.
In context expuiu motivele pentru care vrei sa te muti, unele dintre acestea trebuiesc insotite si de probe functie de natura problemelor. Nu este obligatoriu sa atasezi probele astea insa fara ele esti mai putin credibil in consiliul de comanda.
Dupa ce ai facut acest raport, il depui la RU, acesta este discutat initial in CC unde lucrezi si primesti aviz negativ sau pozitiv, apoi pleaca la unitatea unde vrei sa te muti si parcurge aceeasi pasi legat de aviz si, in ultima faza pleaca la ANP pentru aviz.
ANP poate tine cont sau nu de avizele celor doi directori de unitati. Teoretic ar trebui sa tina cont insa sunt si exceptii :))
Daca mai ai si alte nelamuriri....
0 #7 Andrei 25-09-2013 16:35
Stiu ca o sa fiu offtopic, dar poate ma poate ajuta cineva. Unde pot gasi un model de transfer?
0 #6 Adrian Neagoe 24-09-2013 20:35
Oups,:)
Aveti dreptate! Este vorba despre MFP, ministrul delegat pentru buget:)
Facem rectificarea!!!
0 #5 alex 1 24-09-2013 09:12
Dle Neagoe, a cui circulara este cea invocata ? ca zau nu prea inteleg! a MMFPS ori MFP? De asta merge Romanica, saraca de ea! Ce treaba are Campeanca cu Voinea? ori chiar au si atunci se aplica teoria conspiratiei si ne trezim cu faptul implinit! of,of, mai, mai! sti matale ceva si nu vrei sa spui! 8)
0 #4 Generalul 23-09-2013 16:05
Cand se laudau cu marile defilari directorii :oops: stiau ce urmeaza pt. multime .............. sau ei credeau ca lumea inghite tot ce li se serveste :zzz
0 #3 Adrian Neagoe 23-09-2013 09:52
Ne ocupam. In afara de partea de cariera, celelalte aspecte au cam fost discutate.
Referitor la denumire, sustinem in continuare denumirea de politist de penitenciare, nu pe cea de functionar de justitie.
0 #2 alex 22-09-2013 18:54
domnule Neagoe, acum ca s-a linistit treaba cu salarizare va ocupati si de statut? cel putin ne puteti spune cum a ramas: fpss, functionar de justitie sau politist de penitenciare? multumesc!
0 #1 Jake 21-09-2013 11:15
Mi se pare normal ca drepturile salariale sa nu mai fie afectate in mod negativ de nicio lege. pana la urma, fie ca suntem agenti sau ofiteri, trebuie sa ne indeplinim misiunile, dar sa ni se asigure drepturile legale si sa nu prolifereze ura intre cele doua corpuri de fpss.

Google Translate

Cauta in site

  • Ștefan Teoroc 18.08.2017 23:28
    Azi a fost sedinta de guvern. Probabil ca s-a discutat speta cel putin ...

    Read more...

     
  • Adi 18.08.2017 22:45
    Pe cand credeti ca vom stii exact data cu care vom primi marirea de 10% ...

    Read more...

     
  • Buburuza 18.08.2017 18:05
    Foarte atenti trebuie sa continuam sa fim. Pt. ca pare un fel de a ...

    Read more...

     
  • Gogu 18.08.2017 16:38
    Pt. ca pe nimeni nu intereseaza soarta pensionarilor, chiar daca toti ...

    Read more...

     
  • thor 18.08.2017 16:32
    Tu cam ce crezi ?

    Read more...

Google AdS