www.snlp.ro Web analytics

Avansati, va rugam!

119304 articolNr. 96/SNLP/24.04.2014
 
Catre
Ministrul Justitiei
Domnul Robert-Marius CAZANCIUC
 
Spre stiinta 
Directorului general al Administratiei Nationale a Penitenciarelor
Domnul Catalin Claudiu BEJAN
 
Stimate domnule ministru
 
Luand act de modificarile intervenite in cariera politistilor privind conditiile in care se realizeaza avansarea inainte de implinirea stagiului minim, SNLP solicita corelarea in mod corespunzator a prevederilor aplicabile functionarilor cu statut special din sistemul administratiei penitenciarelor.
 
Precizam faptul ca prin OMAI nr 50/2014  a fost aprobata recent modificarea OMIRA nr. 665/2008 dupa cum urmeaza: 
 

ORDIN nr. 665 din 28 noiembrie 2008 privind unele activităţi de management resurse umane în unităţile Ministerului Internelor şi Reformei Administrative, art 67:

(4)Pentru merite excepţionale, poliţiştii pot fi avansaţi în gradul profesional următor, înainte de îndeplinirea stagiului minim, în tot cursul anului, dacă îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii:

a)au îndeplinit jumătate din stagiul minim al gradului profesional pe care îl deţin;

b)sunt apreciaţi în această perioadă cu calificativul de cel puţin „foarte bun”;(forma anterioara)
b)sunt apreciaţi în această perioadă cu calificativul de cel puţin „bine”(forma in vigoare)

 

In sistemul administratiei penitenciare, aceste conditii sunt stabilite prin lege, diferentele de reglementare fiind insa foarte mari intre politisti si functionarii publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare. Astfel, calificativul impus functionarilor publici cu statut special din sistemul administratiei penitenciare este de „Exceptional” in timp ce pentru avansarea unui politist inainte de implinirea stagiului minim este necesar doar calificativul „Bine” (corespunzator calificativului „Bun” din sistemul penitenciar), deci inferior cu doua trepte.    
 
Prin urmare solicitam includerea in Proiectul de modificare a Legii nr 293/2004 republicata, transmis catre MJ, a modificarii art 26 din statutul nostru special, similar prevederilor aplicabile politistilor. Propunerea SNLP se bazeaza pe egalitate de tratament pentru functionarii publici cu statut special din structura de aparare nationala, siguranta nationala si ordine publica, dar si pe ratiuni de ordin motivational stiut fiind faptul ca din anul 2010, toate elementele stimulative (premii, prime, salarii de merit, etc) au fost eliminate din sistemul nostru salarial. 
 
Cu deosebita consideratie.


Stefan Teoroc
Presedinte SNLP

17 COMMENTS

  1. in care ,in decembrie 2006 ANP facea angajari pentru a fi ocupate o parte din cele peste 3000 de locuri vacante , la acea data , in administratia penitenciara. NU am cerut niciodata functii sau grade , am CERUT doar sa muncesc si sa mi sa respecte DREPTUL la munca -conf. art.41 din Constitutie- si mai ales Dreptul la a ocupa o functie publica conform legislatie -conf art. 16 din Constitutie. Niciodata NU m-am considerat mai presus de lege asa cum au facut altii, si am respectat intocmai legea .In cazul in care am deranjat pe cineva cu acest comentariu imi cer scuze , dar nu am dorit sa scot in evidenta multe dintre neajunsurile din administratia penitenciara si lipsa ce calitate umana a unora dintre angajatii administratiei penitenciare , care si astaziocupa functii de conducerea ceea ce , cu siguranta poate constitui un dezavantaj pentru cariera multora dintre d-voastra. Cu respect pentru tot ce inseamna functionar public cu statut special profesionist si competent. Nita Ionut. Ps Am incercat sa prezint cazul meu opiniei publice prin intermediul d-nului dep. NICOLESCU Theodor Catalin, care a dat dovada ce calitate umana si a adresat mai multe intrebari MJ si ANP vizavi de situatia mai sus descrisa . E vorba de intrebarile nr. 851/A/23.04.2013 si 2870/A/27.11.2013.Ii multumesc sincer si pe aceasta cale d-nului deputat.Si inca ceva , mi se pare cel putin aberant ca de solicitarile mele -vizavi de abuzurile si ilegalitatile descriese-sa se ocupe”spre competenta solutionare , tocmai institutiile ai caror angajati-unii dintre ei- au fost implicati in comiterea acestor abuzuri si ilegalitati. Si inca ceva vi se pare normal ca , dupa ce mi s-a interzis dreptul la munca ca agent sef, la 11 ianuarie 2007 , in conditiile mai sus aratate ,la 30.11.2007 sa mi se confere , prin decretul prezidential nr. 1029/30.11.2007 o alta distinctie de merit si recunostinta pentru modul corespunzator in care mi-am indeplinit activitate in cei 15 ani ca militar si ca functionar public.

  2. si dupa posibila lor consumare de catre anumiti detinuti se puteau intampla evenimente negative in P.Colibasi, chiar si atacarea unor functionari de catre persoanele aflate sub influenta acestor substante. Scuzati-ma , niciodata NU mi-am dorit sa vorbesc despre realizarile mele , fiindca sunt sigur multe persoane vor considera ca am fost platit pentru asa ceva, dar m-as limita la a spune ca la fel de platite , cu mult mai bine , au fost si sunt si alte persoane care trebuiau sau trebuie sa PREVINA producerea unor asemenea evenimente negative. Asadar sa PREVINA si NU sa se limiteze la a mimeze munca de informatii si munca in administratia penitenciara. Retineti va rog ca, absolut toate avansarile in grad profesional mi le-am obtinut numai si numai pe merit , nu am fost niciodata obedient , ipocrit si oportunist Nu mi-am cladit cariera profesionala pe necazurile unor colegi. Am dat dovada de calitate umana si pentru mine , mai presus de toate a contat OMUL si apoi functia care este o atributie temporara. In toti acesti ani am sperat ca macar o singura persoana din administratia penitenciara si nu numai va avea curajul sa treaca peste prejudecati si sa dovedeasca ca nu are inima de gheata si sa ma judece dupa FAPTELE mele si dupa realizarile si beneficiile pe care le-am adus sistemului penitenciar si nu dupa niste evaluari falsificate de niste persoane incompetente si lipsite de orice urma de umanitate. Oare ce prevede JURAMANTUL depus de functionarul public cu statut special ? Cumva sa incalce legile, Constitutie sa denigreze si sa umileasca omul ? Cu siguranta Nu. Oare cum se doreste sau cum s-a dorit reformarea sistemulul penitenciar? Prin oameni fara calitate umana lipsiti de profesionalism si competenta? Cu siguranta Nu. Atunvci de ce eu am fost PEDEPSIt si am fost trecut in rezerva pentru simplul motiv ca am avut CURAJUL si DEMNITATEA profesionala sa-mi indeplinesc atributiile de serviciu .Si taote acestea , sau intamplat in contextul in care

  3. in mod direct sau indirect -prin natura functiilor pe care le aveau , de veridicitatea si utilitatea informatiilor mele -privind cunoastere situatiei informativ operative din randul detinutilor, dar si de modul corespunzator in care mi-am indeplinit atributiilede serviciu ca AGENT SEF in administratia penitenciara. Sinceritatea , modestia si onestitatea sunt calitati prin care m-am impus in administratia penitenciara, iar faptul ca am dat dovada de anticipare si mai ales de bun simt si cumpatare au facut din mine un bun lucrator in sistemul penitenciar. Retineti va rog ca, absolut niciodata NU am denigrat nicio persoana -functionar public sau detinut – cu, care am avut de a face sub o forma sau alta pe parcursul activitatiimele in administratia penitenciara. Am pus suflet si tot ce am avut mai bun in mine , pentru a obtine si mai ales a furniza informatii exacte si nu INVENTATE , in scopul de a PREVENI -si credeti-ma cunosc bine insemnatatea acestui cuvant- producerea unor evenimente negative in incinta locului de detinere , dar si in societatea civila. Am reusit sa PREVIN introducerea de droguri, telefoane mobile , si alte obiecte interzise , am capturat o sabie cu lungimea lamei de peste 40cm.de la un detinut care o confectionase ilegal la fieraria penitenciarului, unde fusese scos ilegal de catre un functionar public,am descoperit -in premiera nationala -fapte>furturi,omoruri,talharii,trafic etc. si am identificat autorii acestor infractiuni, am prins in flagrant un talhar, in conditiile vitrege -fata de cele actuale de care beneficiaza sub o forma sau alte cei care lucreaza astazi in sistemul penitenciar.Stau si ma gandesc ca ,daca NU gaseam sabia mai sus mentionata ,in ziua de asttazi se putea discuta chiar si de o fapta de omor a carei victima sa fi fost un functionar al P.Colibasi, sau de omorarea acelei persoane pe care am salvat-o din mainile unui atacator. Ma gandesc ca, daca nu dadeam dovada de vigilenta puteau fi introduse droguri in peniteciar

  4. (unii dintre ei neavand niciun drept legal ,nici profesional si nici moral sa faca parte din aceasta comisie) si ulterior prin manevre facute in culisele si in spatele usilor inchise(tocmai pentru a se ascunde falsurile despre care am vorbit mai sus, si pentru a le fi asigurata protectia celor implicati in aceste abuzuri si ilegalitati) s-a dispus trecerea mea in rezerva masura fara precedent in administratia penitenciara tocmai din cauza faptului ca, am fost trecut in rezerva dintr-o functie si grad -respectiv militara ca plt.adj.- pe care NU le mai aveam din iulie 2006( deoarece ANP ma numise si ma platea ca functionar public cu gradul de agent sef,conform statului de plata al ANP nr.90038/2006) si mai ales dintr-o unitate (respectiv DGPA) care NU MAI EXISTA din 26.01.2006, din cauza ca a fost DESFIINTATA si in niciun caz reorganizata , asa cum s-a invocat(fara niciun temei legal) in ordinul 2841/C/29.12.2006 la care am facut referire mai sus.De asemenea, trecerea mea in rezerva- care s-a facut in urma punctajului care mi-a fost acordat in urma falsificarii fiselor pe 2004,2005 si 2006 , la care am facut referire mai sus- este cu atata mai abuziva si mai ilegala cu cat, rezultatelele mele profesionale coroborate cu faptul ca MJ si ANP au decis sa raman in sistem, incepand cu iulie 2006, dar mai ales cu prev. art. 74 din Legea organica(deci care nu putea fi completata decat prin o OUG, care a si fost data la 29.06.2006) nr.293/2004 OBLIGAU pe cei de la MJ,ANP si P.Colibasi sa-mi faca o evaluarelegala si NU sa mi le falsifice pe cele din 2004,2005 si 2006 pentru ca apoi in baza acestor falsuri sa dispuna trecerea mea in rezerva.Ar mai fi multe de comentat, dar ma opresc aici, fiindca am suferit destul in cei aproape 7 ani si ceva care s-au scurs de la acestevenimente care mi-au marcat viata in mod negativ-mi-a fost distrus viitorul si cariera profesionala, am fost denigrat si umilit tocmai de oameni care , intr-un fel sau altul au beneficiat-

  5. Foarte interesanta viata lui Ionut…….am o intrebare…..ai mai fost reactivat in sistem?
    In acest sistem oamenii care muncesc si previn sau rezolva unele probleme…..mai bine spus care le dau peste mana mai marilor SEFI li se fabrica dosare…
    Trebuie sa mori cu ei de gat…..decat sa muncesti in acest sistemcorupt cu capul jos mai bine muncesti cu capul sus la orice firma privata….
    Propun infiintarea unei asociatii, organizatii si sa luptam cu acesti oameni care se simt de neinlocuit….
    Cum Visinescu a fost condamnat pt rele tratamente aplicate detinutilor……asa trebuie sa plateasca si marii conducatori ptr ipocrizia, marsavia……de care dau dovada in relatia cu subordonatii…..
    Fratilor haide-ti sa punem STOP acestui tip de management

  6. si cel de functionar public „pus la dispozitie” la finalul acesteia. Ori pentru a fi pus „la dispozitie” atat ca militar sau ca functionar public cu statut special trebuia sa fi savarsit o infractiune sau o abatere disciplinara, ceea ce in cazul meu asa cum am arata mai sus nu a fost vorba. Asta, bineinteles in perceptia celor de la MJ si ANP din 2006 , a munci corect ,a fi cinstit, a da dovada de competenta si profesionalism in indeplinirea atributiilor de serviciu NU reprezenta o infractiune sau o grava abatere disciplinara.Nu mai pus ca, pe fisa respectiva erau trecuta niste criterii de evaluare care NU au avut nicio legatura cu activitatea de paza in care IAD ma numise sa-mi desfasor activitatea in paza , pe perimetru. Si pentru a fi siguri ca voi fi dat afara, si a nu putea consteta NICIODATA in termen legal aceasta pseudo-evaluare, mie NU mi s-a dat voie sa am acces la fisa respectiva, care asa cum am spus a fost falsificata. Si realizand ce falsuri abjecte au facut cei 3 mai sus mentionati NU au semnat-o, iar din aceste cauze fis arespectiva trebuia ANULATA. Si pentru ca falsul sa fie si mai grav, IAD -care era dir. PColibasi a afirmat ca fisa de pe 2004-2005 a fost considerata ca fiind evaluarea mea pe 2006. Pe langa legea 293/2004 si prevederile ordinului 2792/C/08.10.2004 -priv evaluarea functionarilor din administratia penitenciara a fost incalcat si c.Muncii si consider ca au fost comise mai multe infractiuni. Oare, la nivelul din iulie 2006 (data la care si mie mi s-a convertitgradul militar in cel de functionar public si MJ si ANP au dispus oprirea mea in administratia penitenciara) cati dintre actualii de atunci , functionari au dat vreun examen sau au fost obligati sa treaca vreun alt test(psihologic,profesional) pentru a deveni functionari publici custatut special? Cunoasteti raspunsul, la fel de bine ca mine .
    In fine , la 15.12.2006 falsurile in cauza au fost girate de anumiti functionari publici de la ANP,

  7. Asadar, e logic ca, la 29.12.2006 prin ordinul 2841/C ,DGPA Nu mai putea fi reorganizata din cauza ca, la data de 29.12.2006 NU MAI EXISTA.Din aspectele mai sus mentionate se poate constata ca, prin ordinul 2841/C/29.12.2006(care atentie nu a fost publicat nicaieri pe site-ul m.J. sau ANP, motivele de ce s-a omis aceest lucru sunt lesne de inteles) s-a dispus sa fiu trecut in rezerva , incepand cu 31.12.2006 dintr-o unitatea care NU MAI EXISTA de mai multe luni si dintr-o functie(cea militara) pe care nu o mai aveam de mai mult timp, din cauza ca ANP ma numise functionar public cu statut special, cu gradul de agent sef, asa cum a prevazut OUG 47/29.06.2006 si art. 74 din legea 293/2004.Vizavi de aceste aspecte, si daca as fi fost lasat sa raman cu grad militar (dar astfel se incalcau prev. art.3 din legea 293/2004) dupa decembrie 2006 tot NU puteau sa ma lase cu aceasta functie in administratia penitencira , din cauza ca in subordinea MJ si ANP NU mai exista absolut niciun loc de munca care sa se afle sub incidenta legii priv. statutulcadrelor militare. Doresc sa subliniez faptul ca, pe langa toate aceste aspecte ilegale, ordinul 2814/C/29.12.2006 s-a bazat pe mai multe fise de evaluare falsificate de numitii I.A.D -fost dir. in perioada decembrie 2006 la P colibasi, L.Al-ofiter pe tura caruia mi-am desfasurat activitatea si A.Ghe. -persoana care NU trebui sub nicio forma sa aiba legatura cu acesta pseudo-evaluare. Amintesc ca, cele 3 persoane mai sus mentionate , mi-au falsificat fisele de evalure pe 2004,2005 schimbandu-mi calificativul de FB (dat de conducerea DGPA, din acea perioada ,adica de cei carora in subordinea carora ma aflam in 2004-2005) in B,. De aici se deduce usor ca e vorba de fals in inscrisuri, fals care a fost realizat prin substituirea celor 3 mai sus amintiti n conducerea DGPA din 2004,2005. De asemenea, pe fisa de evaluare din 2004-2005 am fost trecut cu 2 grade , respectiv cel de plt.adj. la incceputul acesteia 

  8. coroborat cu faptul ca singura functia militara am avut-o in fosta DGPA, nu puteam sa fiu trecutin rezerva la 29.12.2006 dintr-o unitate DESFIINTATA cu peste 10 luni inainte , respectiv la 26.01.2006, prin HG nr.127 si al carei proces de DESFIINTARE s-a INCHEIAT la 30.06.2006. Din aceasta cauza , invocarea acestor aspecte coroborate cu „reorganizarea unitatii prin reducerea unor functii din statul de organizare”este ABARANTA intrucat, o unitatea DESFIINTATA la 26.01.2006 NU MAI PUTEA SA FIE reorganizata, la 29.12.2006 din simplu motiv ca, nu mai avea stat de organizare. In fine la toate acestea mai adaug si faptul ca, la 29.12.2006 cand s-a dispus sa fiu trecut in rezerva ,eram decorat de presedintele Romaniei prin decretul prezidential nr. 483/07.07.2003 pentru ca printre altele am prins un infractor in flagrant, am salvat victima si apoi dupa o lupta corp la corp cu infractorul l-am imobilizat si l-am deferit Politiei, am descoperit o sabie in posesia unui detinut-confectionata la fieraria unitatii dupa ca a fost scos ilegal din camera, am descoperit infractiuni -printre care si crime in serie- si am identificat multi dintre autorii acestor infractiuni . Fusesem avansat in grad profesional, de 2 ori inainte de termen. Am fost premiat cu salarii de merit si diferite prime. Nu am fost niciodata pedepsit disciplinar. Datorita acestor motive , am fost si singurul detinator de certificat ORNISS din P.Colibasi. Va rog sa-mi iertati aparenta lipsa de modestie, dar acesta a fost adevarul si am fost constient ca toate aceste rezultate le-am obtinut in urma unei munci asidue care,in ultimii ani a reprezentat 14 ore de munca pe zi. Si toate acestea numai si numai in sprijinul PColibasi. Am pus pe primul plan interesul societati civile si de abia apoi interesul personal. Nu am militat niciodata pentru distrugerea carierei profesionale e vrunui angajat al P Colibasi ci, am luptat zi si noapte pentr a PREVENI faptele de coruptie si producerea altor evenimente.Voi reveni

  9. In ianuarie 2007, dir. PColibasi, I.A.D. mi-a adus lacunostinta ca , am fost trecut in rezerva conform legii 80/1995. Am ramas stupefiat de decizia radicala luata impotriva mea, stiind ca absolut niciodata in cei peste 15 ani de activitate ca militar si ca agent sef NU am fost niciodata pedepsit disciplinar, am avut rezultate profesinale foarte bune,nu am fost implicat in actiuni de denigrare a institutiilor unde am lucrat, nu am avut niciun conflict cu vreun coleg, asupra mea NU au planat niciodata nici cele mai mci suspiciuni de coruptie sau luare de mita.In fine, pe langa taote acestea cel mai aberant, ilegal si abuziv mi s-a parut trecerea mea in rezerva cu grad militar,in contextul in care nu mai aveam acest grad din iulie 2006 cand ANP mi-l convertise in cel de agent sef. Odata, cu trecerea mea sub noul statut de functionar public era normal ca, activitatea mea sa intre sub incidenta legii organice nr.293/2004 , 2006. Dupa ce am fost trecut in rezerva , am fost obligat sa fac demersurile necesare -desi normal conform tuturor legilor din Romania, inclusiv Codul Muncii, cei de la Colibasi erau obligati sa-mi aduca la cunostinta un minim motiv care a stat la baza trecerii mele in rezerva-iar cand intr-un final cand am reusit sa intru in posesia unora dintre acestea , am aflat ca, am fost trecut in rezerva conf.art.85 lit e) din Legea organica nr. 80/1995 privind statutulcadrelor militare. Am ramas perplex cand, am vazut ca trecerea mea in rezerva a fost invocata ca”urmare a reorganizarii unitatii si reducerii unor functii din statul de organizare”.In randurile de mai jos dati-mi voie va rog sa va explic ce abuzuri si ilegalitati s-au facut impotriva mea.Precizez ca , am fost trecut in rezerva in baza ordinului nr.2841/C/29.12.2006. Pornind de la acest aspect, se poate deducecu usurinta ca la 29.12.2006 in sistemul penitenciar NU a avut locnicio reorganizare a vreunei unitati . Daca iau in calcul ca trecerea mea in rezerva s-a facut in bazalegii militare,

  10. Va multumesc ca mi-ati publicat comentariul si promit ca, voi continua in a-m prezeta cazul cu permisiunea d-voastra, pentru ca cei interesati sa afle adevarul despre caracterul unor actuali functionari publici din aadministratia penitenciara.
    Asadar, dupa cum am afirmat ieri, incepand cu iulie 2006, am fost numit si platit ca agent sef , in sectorul paza la P.Colibasi, conform statului de plata emis de ANP nr.90038/2006. Deci, eram functionar public cu statut special cu gradul de agent sef, si purtam armament cu munitie aferenta, ceea ce denota ca executam misiuni speciale conf. art. 4 din L293/2004. Mi-am indeplinit in mod corespunzator toate atributiile de serviciu, cu toate ca, mi s-a refuzat dreptul de a semna vedea fisa postului. In fine, vechimea in activitate si experientasi pregatirea profesionala ii obliga pe cei de la ANP sa ma numeasca agent definitiv si NU sa faca experiente pe mine , in sensul ca primeam salariu diminua cu 25%, fata de munca prestata. Probabil asa a decis conducerea ANP si PColibasi din iulie 2006 ca trebuie sa fiu rasplatit pentru faptul ca niciodata in cei peste 14 ani de zile NU am fost niciodata pedespsit disciplinar sau profesional ca, am PREVENIT producerea unor evenimente negative in randul detinutilor (evadari,atac asupra personalului angajat, revolte, act de coruptie, omucideri, introducere de obiecte interzise, introducerea de droguri s.a.) dar si din randul functionarilor angajati in P.Colibasi( acte de coruptie). Retineti va rog, am prevenit si NU m-am limitat la a fi un simplu agent constatator, pentru ca mai apoi sa insinuez ca, am luptat impotriva coruptiei si a crimei organizate din sistemul penitenciar si sa-mi cladesc cariera profesionala pe necazuri ale unor persoane implicate in incalcarea legii. Asadar, scopul meu in PColibasi a fost sa PREVIN producerea unor evenimente negatSi fara falsa modestie, consider ca am prevenit producerea multor evenimente.

  11. din legea organica nr. 293/2004 modificata si completata prin OUG nr. 47/29.06.2006. Deatlfel, OUG mai sus mentionata a fost emisa tocmai pentru ca, locurile vacante din sistemul penitencir sa fie ocupate imediat si pentru reformarea sistemului in ideea respectarii dreptului omului, conditii primordiale in vederea aderarii ROMANIEI la U.E. Si un alt motiv foarte important a fost acela de echivalare a tuturor drepturilor salariale a functionarilor publici cu cele ale fostele cadre militare. Asadar, de aceste prev . ale OUG 47/2006 au beneficiat -data spune ceva anume, fiindca a doua zi s-a incheiat procedul de DESFIINTARE a DGPA- si toate cadrele militare ale fostei DGPA. Astfel, MJ si ANP au realizat ca e nevoie de profesionalismul , competenta,devotamentul si onestitatea unor foste cadre DGPA in administratia penitenciara si totodata de incercarea de aliniere la standardele europene -cu 1 functionar la 3 detinuti- a fost emisa aceasta OUG. Din 30.06.2006 de prev. acestei POUG au beneficiat direct toate fostele cadre militartea ale desfiintatei de pe acum, DGPA. Nu vreau sa insist asupra acestui subiect fiindca timpul a dovedit , inca o data in plus , daca mai era nevoie , ce performante au avut , ulterior ,in administratia penitenciara unele dintre aceste foste cadre. Va rog sa retineti ca, pentru respectarea prev. art. 16 din Constitutie , coroborate cu prev.art. mai sus mentionate din legea organica 293/2004 si mai ales cu prev. art. 145 si art 147 C.penal priv functionarul public, ANP nu a dosit sa incalce prev. art. 3 din legea 293/2004 si a dispus ca si eu sa fiu numit agent sef .Practic atat in cazul meu cat si in cazul tuturor celorlalte foste cadre militare din sistemul penitenciar , numirea ca functionar public nu a constat decat in convertirea gradului militar in cel de functionar public.

  12. Ma bucur ca in cadrul sindicatului sunt si unii oameni care dau dovada de caracter si arata ca respecta legea,nu cum au fost acei functionari publici cu statut special din decembrie 2006 care prin incalcarea prevederilor legale in mod abject , au dispus trecerea mea in rezerva in mod ilegal si abuziv.
    Numele meu este Nita Ionut si va rog sa-mi permiteti ca, prin intermediul site-ului d-voastra sa incerc sa ma fac auzit si totodata sa -mi spun necazul. Practic, in decembrie 2006 (dupa peste 15 ani de activitate ca militar si din iulie 2006 ca functionar public cu gradul de agent sef, la P.Colibasi, pe probleme de obtinere de informatii,verificare si promovarea lor care institutiile abilitate in acest sens si ulterior-dupa DESFIINTAREA DGPA prin HG 127/26.01.2006 ca agent sef in sectorul paza la P Colibasi) am fost trecut in rezerva , interzicandu-mi-se astfel ,dreptulla munca ca functionar public cu statut special in administratia penitenciara. Retineti va rog ca dupa incheierea procesului de DESFIINTARE a DGPA, in 30.05.2006- conf. HG 586/03.05.2006- MJ si ANP mi-a refuzat transferul la alt minister si am fost numit agent sef la p.Colibasi Mentionez ca, DESFIINTAREA DGPA a produs efecte juridice -asadar de desfiintare- imediat dupa publicarea HG 127 in M.Of. nr. 125/09.02.2006. De altfel, DESFIINTAREA DGPA a fost aprobata si de Consiliul Legislativ, prin avizul 138/27.01.2006. Mai mult ca sigur ca la numirea mea ca agent sef MJ si ANP nu au facut altceva decat sa puna in practica si sa respecte prevederile legale ale art.3,11,13 a si b) , 72 dar mai ales 74 din legea

  13. Inca nu stim exact insa nu va dura mult. Il parcurg si ei, trece pe la directii pentru avize, apoi se urca pe site.

  14. acum una peste alta cand va publica MJ proiectul privind Statutul politistului de penitenciare?

  15. O initiativa extraordinara. Felicitari. Sper sa fie sustinuta si de conducerea ANP

  16. Este o initiativa laudabila, intrucat exista discrepante mari intre gradele pe care le detin unii ofiteri si agenti, astfel incat observam faptul ca, ofiterii cu Academia ajung comisari-sefi pe la 37-38 de ani, iar altii, dupa 45 de ani. Nu este normal lucrul asta. De multe ori, omul te analizeaza dupa ce grad ai, desi , tu poate ai o functie aferenta gradului de cms. sef, in realitate detii gradul de insp. !

Comments are closed.

error

Ți-a plăcut acest articol? Ajută-ne cu un Like :)