Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Grupele de interventie regionale devin birouri, in organigrame

O initiativa justa, mult asteptata si pozitiva a ANP, ca prim pas in consolidarea acestor structuri esentiale pentru forta de interventie a sistemului nostru in situatii speciale, cel putin la nivel regional. In opinia SNLP, avand in vedere numarul salariatilor care compun structurile de interventie, centrele regionale ar trebui sa includa in organigrame servicii, in celelalte unitati fiind suficiente birouri.

Click pe imagine pentru adresa integrala.

Captura de ecran din 2015.01.28 la 19.05.32

 

Comentarii  

0 #18 RADU HILOHE 17-02-2015 07:43
Daca grupa de interventie nu este lasata sa-si faca treaba,nu inteleg de ce s-a mai format.
Sta in git multora aceasta grupa de interventie.cei care ar trebui sa gestioneze acest compartiment,si ma refer la cei care conduc destinele pazei.mai degraba baga un membru al grupei in comisia de disciplina,deci t detinutul care a comis abaterea.
Teama pleaca de la detinuti ca ne reclama,nicidec um de la cei care sunt expusi riscului permanent.
Renuntati la grupa si interveniti voi,daca stapiniti legea nescrisa a puscariei.
Dar va este teama domnilor cu putere de decizie.
Citat
0 #17 Timi Andrei 15-02-2015 12:58
Daca doriti sa se respecte recomandarile CPT si sa purtam cagula doar cu casca de protectie.....a tunci nu ne mai folositi la toate activitatile ........ci doar strict in solutionarea incidentelor.....
Pt a face dovada lipsei de asumare a raspunderei de catre ofiterii responsabili de zona(unii)..... dasdrp......va rog sa ne dotati cu camere video pe casca......sa vedeti realitatea..... .ajungi pe sectie .....hotul face ca toti dracii......nim eni nu isi asuma raspunderea ....noi intervenim..... .si apoi te ia dsadrp......se impunea imobilizarea... ...iar facem dosar de incident....... o rezolvam cu o tigara
Citat
0 #16 Timi Andrei 15-02-2015 12:50
Tot ni se imputa faptul ca purtam cagula fara casca, deoarece in manual pt a face pe plac CPT a fost introdusa sintagma.....pr otectie capilara.....
Domnilor noi purtam cagula ca masura de protectie in scopul protectiei fizice atat a noastra cat si a familiilor nosatre deoarece noi desfasuram zilnic activitati cu detinutii care prezinta risc pt penitenciar, categorie din care fac parte cei mai periculosi detinuti si membrii ai organizatiilor de crima organizata si terorism pentru care in scopul prinderii lor Politia si alte structuri MAI folosesc forte de elita cu o echipare corespunzatoare unui real razboi......
Citat
0 #15 Ștefan Teoroc 03-02-2015 21:15
Reorganizarea sistemului inca nu a inceput. Acesta este un pas urgent si e bine de facut. Cand ajungem la reorganizarea tuturor unitatilor, vom relua problema. Mi-am spus deja problema si mi-am exprimat sustinerea pentru functii de conducere la toate grupele.
Citat
0 #14 neko 03-02-2015 17:45
[quote name="Timi Andrei"]De ce sa ne multumim sa rezolvam problema la regionale?????
Normal ar fi sa rezolvam aceasta problema si pentru celelalte penitenciare... ...daca reflectam putin la momentul actul penitenciarele cu regim de maxima siguranta nu mai sunt penitenciarele cu rol de coordonare..... ofiterii care ocupa aceste functii nu sunt stimulati sa ramana pe aceste functii si sa faca performanta.... iar cel mai important pt acest sector este stabilitatea.....

Sigur, are dreptate dl. Andrei, cele doua fise post, cea a instructorului si cea a sefului de birou, sunt asemanatoare, iar responsabilitat ile sunt de nivelul unei functii de conducere. Asadar, d/le Teoroc, modificarea trebuie facuta dintr/o data, altfel nu stiu daca se va mai reveni.
Citat
0 #13 Timi Andrei 02-02-2015 17:50
De ce sa ne multumim sa rezolvam problema la regionale?????
Normal ar fi sa rezolvam aceasta problema si pentru celelalte penitenciare... ...daca reflectam putin la momentul actul penitenciarele cu regim de maxima siguranta nu mai sunt penitenciarele cu rol de coordonare..... ofiterii care ocupa aceste functii nu sunt stimulati sa ramana pe aceste functii si sa faca performanta.... iar cel mai important pt acest sector este stabilitatea... ..
Citat
0 #12 andrei 02-02-2015 16:35
Citez pe Stefan Teoroc:
Nu. Cel putin sefi birou. Asa gandim noi. Dar este un pas deocamdata important macar pentru regionale.

Mai sunt responsabili de zona cu 30 de oameni in subordine sunt si cu 70 si au preluat tot, planificare, gestionare incidente evaluare etc etc... plus fise ale postului, absolut toata birocratia! Este normal sa ramana functie de executie?
Citat
0 #11 Ștefan Teoroc 01-02-2015 21:06
Nu. Cel putin sefi birou. Asa gandim noi. Dar este un pas deocamdata important macar pentru regionale.
Citat
0 #10 OIGO 31-01-2015 22:39
Considerati ca este normal ca in penitenciarele in care functioneaza grupe operative, ofiterii care coordoneaza aceaste grupe si au in subordine 20-30 de oameni sa fie ofiteri instructori???? ?
Citat
0 #9 Just The Truth! 31-01-2015 11:53
Citez pe just do it!!!:
LA TIMISOARA AR TREBUI DESFINTATA GRUPA!!!
NU SUNT OAMENI SUFICIENTI PENTRU PUNCTE DE LUCRU!!!

Citez pe just do it!!!:
LA TIMISOARA AR TREBUI DESFINTATA GRUPA!!!
NU SUNT OAMENI SUFICIENTI PENTRU PUNCTE DE LUCRU!!!

..........................................................................

Atunci cand o sa te dea hotul cu capul de pereti pentru ca-i permiti sa-ti vb. la ''per tu'' sau pentru ca-i faci mici ''tranvaie'', o sa-ti doresti sa ai G.O. .Deaia nu merge nimic in tara asta, pentru ca ne dam destepti ca le stim pe toate si facem un mare RAHAT!Fiecare are functia pentru care a dat examen si consider ca nu trebuie sa amestecam borcanele.Corec t este ca marele ANP, sa angajeze noi oameni care sa ocupe posturile vacante.Ceea ce spui tu, se leaga de lipsa de personal, nu de Grupa de Interventie!Baf ta ! (P.S.: nu o lua personal legat de ''tranvaie'' sau ''per tu'' dar mai sunt si specimen de colegi care procedeaza astfel).
Citat
0 #8 Andrei 29-01-2015 21:10
Sefii anpului nu sunt capabili de nici o strategie de resurse umane. Sunt din ce in ce mai scarbit de ce se intampla. Dezamagirea am depasit-o deja. Ca sa salveze niste functii de conducere care nu sunt functii de conducere si nici nu trebuie sa fie au distrus planificarea si toata ierarhia din puscarie. Au decalibrat tot sistemul ierarhic si relational. Si acum continua greselile. Avem nevoie si nu avem nevoie de sefi de birou la grupa. Sa nu uitam insa ca avem si ORZ care au in subordine si 70 de oameni si nimeni nu se gandeste sa le faa functie de conducere... desi au primit toate sarcinile pentru o functie de conducere. In acelasi timp avem directori adjunct si sefi de serviciu a 20 de oameni... sef birou resurse umane la 3-4 oameni maxim, sefi de tura care nu mai nici o atribuitie de functie de conducere. Felicitari domnule Stancovici!
Citat
0 #7 agent 29-01-2015 19:16
pt dl dir. Ene .lasati autobuzul de targoviste sa treaca prin MORENI CA NU TOATA LUMEA ARE MASINA
Citat
0 #6 Avram Valentin 29-01-2015 17:32
Foarte corect...trebui e sustinuta problema grupei de interventie pentru ca este foarte necesara si utila dar..este un mare ,,DAR,, degeaba daca nu sunt pregatiti profesional de specialisti in domeniu ,functioneaza degeaba...deoca mdata in ANP nu sunt specialisti reali numai ,,pe hartie,, si diplome date aiurea...este un adevar...dur,re al dar adevarat...bine nteles ca este costisitor sa angajezi mayestri si sensei in arte martiale...dar asa o sa fie numai ,,demonstrati,, si amatorisme care dau bine vizual dar in situati reale sunt mari probleme...daca credeti ca am postat asa numai sa ,,atat,, negativ aceasta situatie astept sa fiu intrebat ,s-au contactat sa validez si ce am afirmat...In concluzie,deoca mdata grupa de interventie nu-si poate atinge scopul!!!!
Citat
0 #5 Sensei 29-01-2015 09:58
Foarte buna initiativa, dar cu conditia ocuparii functiilor prin concursuri legale si transparente la care sa aiba acces toti cei care indeplinesc conditiile.
Citat
0 #4 just do it!!! 28-01-2015 22:47
LA TIMISOARA AR TREBUI DESFINTATA GRUPA!!!
NU SUNT OAMENI SUFICIENTI PENTRU PUNCTE DE LUCRU!!!
Citat
0 #3 neko 28-01-2015 22:20
salut
daca ne uitam la politie, structurile de interventie au functie de cel putin sef birou, iar numarul de personal, cu exceptia politiei capitalei, este identic.
Citat
0 #2 RADU HILOHE 28-01-2015 20:18
O initiativa laudabila ,tinind cont de responsabilitat ea pe care o au cei ce coordoneaza grupele de interventie regionale.
Tinind cont ca avem prin unitati compartimente cu 7 lucratori si exista functia de sef birou,ar fi normal ca cei ce coordoneaza grupele de interventie din unitatile in care acestea exista,iar coordonatorul lor este ofiter instructor,aces ta sa poata deveni sef serviciu.
Au in subordine peste 15 lucratori/in opinia mea consider ca este un aspect care trebuie luat in calcul.
Citat
0 #1 Timi Andrei 28-01-2015 20:13
Acum aproximativ doua saptamani am adresat domnului director general o adresa cu aceasta tema.......sunt multumit ca a fost citita si s/a facut un pas in rezolvarea acestei nedreptati....
Citat

Google Translate

Cauta in site

  • Ștefan Teoroc 22.09.2017 18:42
    se mai fac iar norma e n jur de 1000 lei

    Read more...

     
  • E4 22.09.2017 12:28
    Ministrul de interne da pe repede inainte cu adoptarea unor articole ...

    Read more...

     
  • simona 22.09.2017 11:56
    cred că, în lumina celor postate de colegi aici, trebuie revizuită ...

    Read more...

     
  • acces 22.09.2017 11:55
    Pentru mai multa exactitate , inteleg ca pentru norma de hrana nu se ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 22.09.2017 11:05
    La ce compensatii te referi? Decizii CEDO? Daca a avut o astfel de ...

    Read more...

Google AdS