www.snlp.ro Web analytics

Mutari intre unitati, in sistemul penitenciar – sedinta ANP 6 iulie 2017

May 6 job move anthony shutterstock e1462413449314UPDATE: rezultate sedinta mutari 06.07.2017

Maine la ANP, incepand cu ora 10,00 are loc o noua sedinta in care se analizeaza cereri de mutare: 181 de agenti si 55 de ofiteri!. Orice ar fi, mutarile raman in fruntea listei intereselor personalului din sistemul penitenciar. Motivele sunt multiple si in principal tin de politica de resurse umane care este destul de greu de restartat de la un punct initial acum cat timp se tot aduna solicitari.

In mod normal acest fenomen nu ar fi trebuit sa existe, decat ca exceptie. Insa mutarile par a ramane regula. Cariera in sistemul penitenciar ar trebui astfel setata incepand de la recrutare si concurs, prin avansari si alte modificari ale raporturilor de serviciu, pana la trecerea in rezerva, incat sa preintampine si sa limiteze in mod natural dinamica de personal intre unitati. In realitate nu este chiar asa simplu, o recunoastem chiar si noi. Pana una alta a fost eliminat macar acea interdictie de mutare de 5 ani dupa ocuparea unui post.

Agentii cauta sa ocupe prin concurs posturi de ofiter acolo unde sunt ele disponibile, apoi imediat dupa ce devin ofiteri solicita mutarea in localitatea de domiciliu; candidatii din sursa externa se duc, pe aceeasi ratiune, in unitati unde gasesc posturi vacante si concurenta cat mai mica, iar in final absolvenii scolilor interne sunt repartizati in functie de medii si optiuni si nu dupa o anumita directie logica setata anterior, ulterior incepand exodul – goana spre locurile de bastina. Foarte greu de schimbat brusc acest proces fara a nedreptati niste generatii.

Prin urmare mutarea ramane in trend si chiar daca ordinul MJ este departe de a fi perfect, avem totusi un minim de transparenta. Mai nou, ANP publica pe portalul intern functiile disponibile pentru mutare, iar sindicatele participa la sedintele comisiei de mutari (sa-i spunem asa) fiind informate in prelabil astfel incat sa poata culege din teritoriu cazurile deosebite in vederea sustinerii.

Mesaj ANP 27.06.2017

 

Bună dimineața.

Funcțiile vacante pentru mutare au fost postate pe portalul intern al ANP, într-o locație accesibilă tuturor utilizatorilor:

http://portal.anp.ro/DMRU/Materiale utile/Functii vacante mutare/Sesiunea 3 – 2017

Informațiile respective sunt destinate doar pentru uz în interiorul instituției.

Mesaj ANP 03.07.2017

 

Bună ziua

In data de 06 iulie 2017, ora 10.00 se va tine şedinţa privind mutările FPSS, etajul 7, salon.

Tabel cereri mutare – care se va analiza in sedinta din 06.07.2017 (tabel editat / au fost eliminate coloanele cu detalii privind functiile si motivatia solicitarilor)

41 COMMENTS

  1. Buna ziua.Cand se afiseaza listele pentru sesiunea 3 de mutari? Pe site scrie ca intre 8-20.08. Dar nu da nimeni nici un semn din cate se vede.

  2. Bună seara, ştie cineva ce posturi se scot pentru promoţia 2017,ofiţeri /Sibiu?

  3. [quote name=”Marcel”][quote name=”E4″][quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    Deaia absolventii de academie dau buzna la facultati injurate sa isi mai ia ceva credite ca sunt mega meseriasi.Ia vezi pe la Cantemir cati au tocit pragurile.Si da, o sa fiu ASP pana la pensie ceea ce va fi pana in septembrie.Spor la munca si as vrea sa te vad la un examen cu Briciu de la Bucuresti.”a-ti ” zici ? Serios?[/quo

    Dupa ce au aparaut ofiterii facuti la apelul bocancilor, datorita unor facultati „no name” a-ti inceput sa va umflati in pene sau in piept precum curcanul, las-o mai moale ca te umflii si faci poc, de atata drept ce ai studiat. Ceea ce ai vazut tu pe la alte facultai, sunt continuare de studii in stiinte juridice, 1 an, insa tu esti pe din afara. Multa sanatate si pensie cat mai lunga![/quote]
    Colegule cu „a-ti” daca spui ca au aparut ofiteri facuti la apelul bocancilor „datorita” facultatilor no name inseamna ca e de bine.Daca spuneai „din cauza” era de rau.Cum ramane pana la urma? E bine sau nu ca au aparut ofiterii astia? Datorita sau din cauza? Sunt ofiteri buni proveniti din agenti la fel cum sunt si legume venite din academie.

  4. Cei din politie fac demersuri la nivel inalt pt o crestere salariala de 15%. Stiti ceva? Au sanse de reusita? Daca da, pt noi s-ar aplica?

  5. [quote name=”E4″][quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    Deaia absolventii de academie dau buzna la facultati injurate sa isi mai ia ceva credite ca sunt mega meseriasi.Ia vezi pe la Cantemir cati au tocit pragurile.Si da, o sa fiu ASP pana la pensie ceea ce va fi pana in septembrie.Spor la munca si as vrea sa te vad la un examen cu Briciu de la Bucuresti.”a-ti ” zici ? Serios?[/quo

    Dupa ce au aparaut ofiterii facuti la apelul bocancilor, datorita unor facultati „no name” a-ti inceput sa va umflati in pene sau in piept precum curcanul, las-o mai moale ca te umflii si faci poc, de atata drept ce ai studiat. Ceea ce ai vazut tu pe la alte facultai, sunt continuare de studii in stiinte juridice, 1 an, insa tu esti pe din afara. Multa sanatate si pensie cat mai lunga!

  6. [quote name=”Andrei”][quote name=”Turism”]Aceste mutari au ajuns sa fie un fel de turism, nu-ti convine la o unitate, te intorci inapoi de unde ai plecat, altii stau la sute de km de casa, altii fac turism de la un penitenciar la altul.[/quote]
    Nu stiu de unde ati ajuns dumneavoastra la aceasta concluzie referitor la mutarile intre penitenciare.
    Sunt situatii si situatii un care un om din cauza unor anumiți factori ajunge la o unitate pein mutare la cerere iar apoi pleacă dupa n luni sau n ani din niste motive foarte serioase!
    Nu va aproba nimeni astfel de mutari fara o motivație extrem de importanta,urgenta sau grava dupa caz!
    Daca aveți dovezi ca cineva se.plimba cum vrea prin țară, spuneti-o aici in public!
    Sunt mai mult decat sigur ca veti fi linistit dupa ce veți afla cazurile personale/familiale a fiecaruia in parte!
    Sa lasam invidia deoparte si sa tragem cu totii tot înainte.
    Asa suntem noi romanii ca natie, daca cuiva ii merge mai bine, hai sa il hulim sau sa incercam sa ii facem o imagine proasta , iar atunci cand e cu un picior in groapa mai tare il impingem in groapa!
    Toate cele bune![/quote]

    Asa am crezut si eu la un moment dat, ca mutarile se aproba in baza unor documente justificative care sustine motivele reale ale cererii de transfer, insa din ce am vazut in practica, nu se confirma, din pacate. asa ca lasati-o mai moale cu corectitudinea, gogosile astea vindeti-le altora, nu celor care cunosc adevarul.

  7. [quote name=”chiaburu”][quote name=”E4″][quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    Deaia absolventii de academie dau buzna la facultati injurate sa isi mai ia ceva credite ca sunt mega meseriasi.Ia vezi pe la Cantemir cati au tocit pragurile.Si da, o sa fiu ASP pana la pensie ceea ce va fi pana in septembrie.Spor la munca si as vrea sa te vad la un examen cu Briciu de la Bucuresti.”a-ti ” zici ? Serios?[/quote]Daca apuci pensia pe legea actuala in septembrie,uite ce spun cei de la armata citez [
    ată ce ar avea în cap noul prim-ministru/guvern Tudose, potrivit dcnews.ro:

    „Referitor la pensiile speciale, Guvernul a început o simulare pe acest segment [..] Nu va fi o acțiune brutală de tăiere, dar unele lucruri au luat-o razna.

    Nu este normal ca să ieși la pensie având pensia de 120 la sută din salariu. Este un lucru anormal. Toată lumea trebuie să aibă pensia pe același modul de calcul.

    Măsurile vor fi luate după simulări, după ce se fac aplicări teoretic la diverse categorii de pensionari pentru a vedea ce efecte au. Nu trebuie să facem bine la câteva categorii de persoane, și să dezavantajăm pe alte categorii. Ideea este să nu facem rău nimănui, precizează sursele guvernamentale.”

    Se pare că o LPU (lege a pensiilor unitare) bate la ușă.][/quote]
    E chestie de saptamani colegule.

  8. [quote name=”E4″][quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    Deaia absolventii de academie dau buzna la facultati injurate sa isi mai ia ceva credite ca sunt mega meseriasi.Ia vezi pe la Cantemir cati au tocit pragurile.Si da, o sa fiu ASP pana la pensie ceea ce va fi pana in septembrie.Spor la munca si as vrea sa te vad la un examen cu Briciu de la Bucuresti.”a-ti ” zici ? Serios?[/quote]Daca apuci pensia pe legea actuala in septembrie,uite ce spun cei de la armata citez [
    ată ce ar avea în cap noul prim-ministru/guvern Tudose, potrivit dcnews.ro:

    „Referitor la pensiile speciale, Guvernul a început o simulare pe acest segment [..] Nu va fi o acțiune brutală de tăiere, dar unele lucruri au luat-o razna.

    Nu este normal ca să ieși la pensie având pensia de 120 la sută din salariu. Este un lucru anormal. Toată lumea trebuie să aibă pensia pe același modul de calcul.

    Măsurile vor fi luate după simulări, după ce se fac aplicări teoretic la diverse categorii de pensionari pentru a vedea ce efecte au. Nu trebuie să facem bine la câteva categorii de persoane, și să dezavantajăm pe alte categorii. Ideea este să nu facem rău nimănui, precizează sursele guvernamentale.”

    Se pare că o LPU (lege a pensiilor unitare) bate la ușă.]

  9. [quote name=”Turism”]Aceste mutari au ajuns sa fie un fel de turism, nu-ti convine la o unitate, te intorci inapoi de unde ai plecat, altii stau la sute de km de casa, altii fac turism de la un penitenciar la altul.[/quote]
    Nu stiu de unde ati ajuns dumneavoastra la aceasta concluzie referitor la mutarile intre penitenciare.
    Sunt situatii si situatii un care un om din cauza unor anumiți factori ajunge la o unitate pein mutare la cerere iar apoi pleacă dupa n luni sau n ani din niste motive foarte serioase!
    Nu va aproba nimeni astfel de mutari fara o motivație extrem de importanta,urgenta sau grava dupa caz!
    Daca aveți dovezi ca cineva se.plimba cum vrea prin țară, spuneti-o aici in public!
    Sunt mai mult decat sigur ca veti fi linistit dupa ce veți afla cazurile personale/familiale a fiecaruia in parte!
    Sa lasam invidia deoparte si sa tragem cu totii tot înainte.
    Asa suntem noi romanii ca natie, daca cuiva ii merge mai bine, hai sa il hulim sau sa incercam sa ii facem o imagine proasta , iar atunci cand e cu un picior in groapa mai tare il impingem in groapa!
    Toate cele bune!

  10. [quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    Deaia absolventii de academie dau buzna la facultati injurate sa isi mai ia ceva credite ca sunt mega meseriasi.Ia vezi pe la Cantemir cati au tocit pragurile.Si da, o sa fiu ASP pana la pensie ceea ce va fi pana in septembrie.Spor la munca si as vrea sa te vad la un examen cu Briciu de la Bucuresti.”a-ti ” zici ? Serios?

  11. [quote name=”Cadru”]Intrebare: De ce s-au scos functii gen ofiter economist din sursa externa in ultima saptamana(2timisoara, giurgiu,deva etc) atata timp cat in mai putin de 1luna termina o mana de oameni la academia din sibiu…nu era mai corect sa isi aleag ei prima data?? Pt ca ei sunt in sistem practic de 3 ani…si au mancat armata pe paine!!! Ce este bataia asta de joc??? Pana cand sa mai suportam coruptia din sistemul asta???? Este un sisem putred!!![/quote]
    E o mare greseala a sistemului…atata timp cat exista studenti in academia de la Sibiu care doresc un anumit post, sistemul il da la sursa externa … iar acesti copii sunt trimisi la sute km distanta… treziti-va odata !

  12. [quote name=”E4″]
    Examenele date de tine le da si el la facultate ce sa vezi.Daca vrei sa compari Facultatea de Drept din Bucuresti, Cluj sau Iasi cu ce ce se face la academie tare mi-e ca gresesti grav.[/quote]
    Domnule care te-ai semnat cu E4 și care vă dați aproape atotștiutor, însă prin motive total aberante și jenante…

    Câte academii ai terminat dumneata de realizezi astfel de afirmații total puerile? Dumneata te auzi ce spui ? Insinuezi indirect că fraierii ăia la academie nu au făcut nimic 3-4 ani în școală, iar dumneata la Facultatea de Drept de la Iași, București, Cluj ai dat in greu timp de 4 ani, ți-ai tocit creierii Învățând de nu ai mai putut, ba mai mult, ai și terminat facultatea la zi și dumneata ești îndreptățit să ai prioritate in alegerea unui post vacant scos la sursă externă, că deh… ăia la academie sunt idioți, nu fac nimic acolo, intră la academie decât cu dosarul cu media de la bac. De ce vorbești dumneata dacă nu cunoști contextul? Te-ai documentat puțin înainte să deschizi gura prost? Ai stat ca ăia de la academie la cursuri obligatorii in fiecare săptămână, ai avut un regim ceva mai restricționat pe parcursul desfășurării studiilor, ai stat în bancă la clase in uniformă pe timpul desfășurării sesiunii să te Pregătești de te crezi mai îndreptățit decât ,,fraierii” ce termină o academie? De ce să fie ei cei care își aleg la absolvire, ce mai rămâne după mutări din sursă internă și concursuri din sursă externă? Ai putea empatiza puțin cu ei să vezi cât de confortabil ar fi să stii cum e să termini mâine academia și să nu ai habar unde îți repartizează ANP locul de muncă? Aici chiar nu exagerez.

    Eu nu am nimic cu mutările și concursurile din sursa externă. Să se realizeze, dar să fie și pentru absolvenți niște locuri gândite, transparente, planificate de când acced in instituția de învățământ, să își aleagă ei primii și după ce rămâne să se scoată la sursă externă. Păi așa, cum merge treaba in sistem, nu înțeleg de ce se mai scot locuri la academie, dacă ăia sunt cei mai fraieri.

    Vin agenții, termină Dreptul la ID și dau concurs de ocupare pentru ORICE funcție cu facultatea de Drept. Unde trăim aici? Termini Facultatea de DREPT și candidezi pe sef serviciu in sectorul administrativ? Cei mai mulți nu înțelegeți asta și aveți impresia că ofițerii cu academie au ceva cu agenții care vor să devină ofițeri. Total greșită concepția. Nu descurajez asta, însă doresc să se realizeze acest proces corect față de ,,fraierii” care termină o academie, nu să prindă loc la absolvire la sute de km distanță, că alții au fost șmecheri in civilie și au LUAT UN CONCURS (atenție, nu examen) de ocupare funcție. -cine știe cum l-au luat.

    Habar nu aveți și comentați aiurea!

  13. [quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    „a-ti” zici? Asta e din academie sau e noua limba de lemn?

  14. [quote name=”Marcel”]Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.[/quote]
    Uimeste-ne.Sau macar incearca.

  15. Aceste mutari au ajuns sa fie un fel de turism, nu-ti convine la o unitate, te intorci inapoi de unde ai plecat, altii stau la sute de km de casa, altii fac turism de la un penitenciar la altul.

  16. Aici este vina lui (editat), de la Resurse inumane din ANP. El si (editat) lui pe care a adus-o din Ardeal ar trebui sa plece cat mai repede. Nu are nici o treaba cu politica de resurse umane, acest individ.

  17. Unele pot fi la incadrarea promotiei, adica septembrie, dar nu-i o regula. Oricum nu stiu daca mai exista cuvantul promotie, tinand cont de incadrarile din sursa externa.

  18. Tot ASP-eu o sa te numeasca lumea chiar daca ti-ai luat grad de ofiter, pentru ca majoritatea a-ti terminat Spiru Haret sau alte „balarii” de facultati care astazi nici nu mai exista, s-au desfintat. Vezi ce rata de promovabilitate are Academia de Politie la INM si dupa aceea mai vorbeste.

  19. Buna seara!
    Stiti cumva pentru cei care am primit aviz pozitiv cand se va face mutarea, cu ce data?
    Multumim frumos!

  20. [quote name=”Marcel”][quote name=”E4″][quote name=”RomâniaTaraMeaIubita”]Cei de la școli și academii sunt fraierii sistemului. Stau 3-4 ani în școală, își rup coatele pe la examene și prin stagii să obțină o medie bună, ca la absolvire să își aleagă locurile repartizate din ce a mai rămas… (după încadrări din sursă externă, după mutări). Să nici nu mai precizez că locurile finale sunt comunicate in ziua absolvirii, habar nu ai ce îți rezervă viitorul până atunci, iar alții care stau bine-mersi în civilie sau la serviciu ( obținând venituri proprii), vin și dau concurs pe sursă externă, unde tare sunt curios în unele cazuri în privința corectitudinii desfășurării unor concursuri. Cu ce sunt mai prejos absolvenții din școli și academii mai ales, în comparație cu cei ce candidează din sursă externă? Iar spețe sunt nenumărate, însă nu e un loc aici foarte potrivit pentru dezbateri…[/quote]
    Pai nu e mai breaz dar ala din sursa externa a candidat si a promovat un examen pentru locul respectiv.[/quote]

    Mare dreptate ai, te-as numi director pe tine,
    chiar ca un singur examen a promovat cel din sursa externa iar cei din scoli dau zeci de examene. Esti praffff.[/quote]
    Examenele date de tine le da si el la facultate ce sa vezi.Daca vrei sa compari Facultatea de Drept din Bucuresti, Cluj sau Iasi cu ce ce se face la academie tare mi-e ca gresesti grav.

  21. [quote name=”E4″][quote name=”RomâniaTaraMeaIubita”]Cei de la școli și academii sunt fraierii sistemului. Stau 3-4 ani în școală, își rup coatele pe la examene și prin stagii să obțină o medie bună, ca la absolvire să își aleagă locurile repartizate din ce a mai rămas… (după încadrări din sursă externă, după mutări). Să nici nu mai precizez că locurile finale sunt comunicate in ziua absolvirii, habar nu ai ce îți rezervă viitorul până atunci, iar alții care stau bine-mersi în civilie sau la serviciu ( obținând venituri proprii), vin și dau concurs pe sursă externă, unde tare sunt curios în unele cazuri în privința corectitudinii desfășurării unor concursuri. Cu ce sunt mai prejos absolvenții din școli și academii mai ales, în comparație cu cei ce candidează din sursă externă? Iar spețe sunt nenumărate, însă nu e un loc aici foarte potrivit pentru dezbateri…[/quote]
    Pai nu e mai breaz dar ala din sursa externa a candidat si a promovat un examen pentru locul respectiv.[/quote]

    Mare dreptate ai, te-as numi director pe tine,
    chiar ca un singur examen a promovat cel din sursa externa iar cei din scoli dau zeci de examene. Esti praffff.

  22. Nici macar nu ma vad pe liste :)), fac cerere de mutare pe aceeasi functie care sunt incadrat , asta este sistemul , dam examen pe ea acum ca tot a scos-o la concurs ieri :))

  23. [quote name=”RomâniaTaraMeaIubita”]Cei de la școli și academii sunt fraierii sistemului. Stau 3-4 ani în școală, își rup coatele pe la examene și prin stagii să obțină o medie bună, ca la absolvire să își aleagă locurile repartizate din ce a mai rămas… (după încadrări din sursă externă, după mutări). Să nici nu mai precizez că locurile finale sunt comunicate in ziua absolvirii, habar nu ai ce îți rezervă viitorul până atunci, iar alții care stau bine-mersi în civilie sau la serviciu ( obținând venituri proprii), vin și dau concurs pe sursă externă, unde tare sunt curios în unele cazuri în privința corectitudinii desfășurării unor concursuri. Cu ce sunt mai prejos absolvenții din școli și academii mai ales, în comparație cu cei ce candidează din sursă externă? Iar spețe sunt nenumărate, însă nu e un loc aici foarte potrivit pentru dezbateri…[/quote]

    Daca nu existau cei din sursa externa la momentul actual nu stiu ce era in penitenciare(agenti).
    Aici si sistemul are o vina deoarece nu exista posibilitatea scolarizarii a 500,1000 de agenti pe an. Cunosc multi agenti care nu au reusit sa intre la scoala din cauza locurilor limitate si au intrat in sistem din sursa externa.

  24. [quote name=”RomâniaTaraMeaIubita”]Cei de la școli și academii sunt fraierii sistemului. Stau 3-4 ani în școală, își rup coatele pe la examene și prin stagii să obțină o medie bună, ca la absolvire să își aleagă locurile repartizate din ce a mai rămas… (după încadrări din sursă externă, după mutări). Să nici nu mai precizez că locurile finale sunt comunicate in ziua absolvirii, habar nu ai ce îți rezervă viitorul până atunci, iar alții care stau bine-mersi în civilie sau la serviciu ( obținând venituri proprii), vin și dau concurs pe sursă externă, unde tare sunt curios în unele cazuri în privința corectitudinii desfășurării unor concursuri. Cu ce sunt mai prejos absolvenții din școli și academii mai ales, în comparație cu cei ce candidează din sursă externă? Iar spețe sunt nenumărate, însă nu e un loc aici foarte potrivit pentru dezbateri…[/quote]
    Pai nu e mai breaz dar ala din sursa externa a candidat si a promovat un examen pentru locul respectiv.

  25. De ce mai apar in tabel daca am depus nota de informare in care renunt la cererea de mutare ??

  26. Intrebare: De ce s-au scos functii gen ofiter economist din sursa externa in ultima saptamana(2timisoara, giurgiu,deva etc) atata timp cat in mai putin de 1luna termina o mana de oameni la academia din sibiu…nu era mai corect sa isi aleag ei prima data?? Pt ca ei sunt in sistem practic de 3 ani…si au mancat armata pe paine!!! Ce este bataia asta de joc??? Pana cand sa mai suportam coruptia din sistemul asta???? Este un sisem putred!!!

  27. [quote name=”Catalin”]E o bataie de joc la adresa absolventilor de scoli/ academii…. Cel mai bine aceste mutari s-ar face imediat dupa ce termina si promotiile, adica la i ceputul lunii august. Nu este nici pe departe normal ca un absolvent de academie sa fie repartizat in urma cetateanului X carr vine din susrsa externa si pcupa aceeasi functie si pimeste grad de ofiter, bineinteles printr.o eroare de sistem, daca stam sa intrebam absolventi si sa luam in cosiderare perioada petrecuta de acestia in scoala…. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, nu?![/quote]

    stii ce e si mai fain ? ca tie iti da NU ca esti scolarizat pe o anumita ramura si nu se poate sa mergi pe alta si dupa vezi „n”cazuri ca s-au mutat , fiind aceasi poveste ca si in cazul tau … asta doare cel mai tare …

  28. Cei de la școli și academii sunt fraierii sistemului. Stau 3-4 ani în școală, își rup coatele pe la examene și prin stagii să obțină o medie bună, ca la absolvire să își aleagă locurile repartizate din ce a mai rămas… (după încadrări din sursă externă, după mutări). Să nici nu mai precizez că locurile finale sunt comunicate in ziua absolvirii, habar nu ai ce îți rezervă viitorul până atunci, iar alții care stau bine-mersi în civilie sau la serviciu ( obținând venituri proprii), vin și dau concurs pe sursă externă, unde tare sunt curios în unele cazuri în privința corectitudinii desfășurării unor concursuri. Cu ce sunt mai prejos absolvenții din școli și academii mai ales, în comparație cu cei ce candidează din sursă externă? Iar spețe sunt nenumărate, însă nu e un loc aici foarte potrivit pentru dezbateri…

  29. Ce academie ? Ce scoala militara ? Se muta lumea cum vrea … cine e gasca i se smulg penele si ramane pe loc… bataie de joc e putin spus

  30. Domnilor colegi agenti a intrat noua lege de salarizare in vigoare.Conform acesteia se pare ca un agent v-a avea un coeficient de max.2,37 iar ofiterii de 8.Ce parere aveti?Asteptam cu nerabdare calculul salariilor luna viitoare!!!!

  31. [quote name=”Cadru”]Bataie de joc pentru absolventii de scoli si academii!!! Sunt cei mai dezavantajati!!!Romania tara lui Papura Voda!!![/quote]

    bataie de joc e prea putin spus prietene … se muta lumea cum vrea pe unde vrea … pentru smecheri se poate orice pentru prosti nimic … mi-e sila

  32. D le Stefan posturile de conducere din educatie se mai scot anul asta la concurs?

  33. Știți cumva daca o sa mai fie o noua ședinta ? Eu mi am depus cererea de transfer la jumătate lui Iunie si nu apar pe lista .

  34. Am bagat raport pe data de 09-05-2017 si nu sunt pe tabel!In cat timp ajunge cererea la ANP?

  35. Sincer pentru spor de studii superioare pentru a profita si unitatea in urma studiilor aprofundate in decursul a mai multi ani de studiu ar trebui ca toti beneficiarii acestui spor sa mearga la munca in tura pe sectiile de detinere pentru ca au toate conditiile acolo pentru a verifica cunostintele in materie de drept.

  36. Domnule Stefan, acum ca noua lege a intrat in vigoare, speram ca in cel mai scurt timp sa solicitati ANP-ului sa faca demersurile necesare ca agentii cu studii superioare care isi desfasoara activitatea in domeniul studiilor sa fie incadrati cu studii superioare conform legii.Banuiesc ca vor fi incadrati conform noii legi, agentii cu studii superioare de la evidenta,educativ,financiar,resurse. Ce ne puteti spune?

  37. Bataie de joc pentru absolventii de scoli si academii!!! Sunt cei mai dezavantajati!!!Romania tara lui Papura Voda!!!

  38. Mai Catalin stai sa ti se usuce cerneala pe diploma de absolvire si apoi vino cu pretentii.
    Ce o sa faci tu pana la pensie?

  39. E o bataie de joc la adresa absolventilor de scoli/ academii…. Cel mai bine aceste mutari s-ar face imediat dupa ce termina si promotiile, adica la i ceputul lunii august. Nu este nici pe departe normal ca un absolvent de academie sa fie repartizat in urma cetateanului X carr vine din susrsa externa si pcupa aceeasi functie si pimeste grad de ofiter, bineinteles printr.o eroare de sistem, daca stam sa intrebam absolventi si sa luam in cosiderare perioada petrecuta de acestia in scoala…. Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul, nu?!

Comments are closed.

error

Ți-a plăcut acest articol? Ajută-ne cu un Like :)