www.snlp.ro Web analytics

Sindicatul Național

al Lucrătorilor de Penitenciare

Bilant real 2013: peste un milion de ore suplimentare si 318 mii de ore necompensate

article-new-thumbnail-ehow-images-a04-re-km-manage-time-better-work-800x800Cu o mica intarziere (de 3 luni!) ANP raspunde solicitarii SNLP privind situatia, la finalul anului 2013, a orelor de munca in plus precum si necompensate cu timp liber, prestate de personalul din sistemul penitenciar, a zilelor de concediu de odihna restante dar si a depasirilor plafoanelor legale de 180 si respectiv 360 de ore suplimentare anual. Situatia este inspaimantatoare.

Majoritatea restantelor evidentiate in situatia atasata reprezinta rezultatul activitatii a circa 3500 de oameni (schimburile operative) care in general intra in serviciu stiind ca nu sunt suficienti oameni pe sectii sau nicio rezerva pe perimetru. Prestarea a peste 1.000.000 de ore de munca in plus nu este aspectul cel mai grav. Poate ca nici cele 318.000 de ore necompensate, care se tot strang de la o luna la alta.

Cel mai grav lucru identificat de noi in situatia transmisa de ANP il reprezinta cazurile de depasire a plafonului de 180 de ore suplimentare pe an (885 cazuri) fara a se cere acordul sindicatelor, precum si depasirea limitei maxime de 360 de ore suplimentare anual (13 cazuri), limita maxima a carei depasire nu este permisa de lege nici ca exceptie. Situatia atasata va sta la baza unor demersuri pe care organizatia noastra le va decide in continuare.

Extras din Legea nr. 293/2004 - statutul special al personalului din penitenciare

Art. 24, alin (5) Munca peste durata normală a timpului de lucru poate fi prestată şi sporurile prevăzute la alin. (4) se pot plăti numai dacă efectuarea orelor suplimentare a fost dispusă în scris de şeful ierarhic, fără a se depăşi 120 de ore anual, iar în cazuri cu totul deosebite se poate aproba efectuarea orelor suplimentare şi peste acest plafon, dar nu mai mult de 360 de ore anual, cu aprobarea ordonatorului de credite şi cu încadrarea în fondurile bugetare aprobate.

Extras din Acordul colectiv la nivel de grup de unitati ANP (actualizat conform legislatiei salariale)

Art. 24, alin (2) Plata muncii prestate peste durata normală a timpului de lucru se poate face numai dacă efectuarea orelor suplimentare a fost dispusă de şeful ierarhic, fără a se depăşi 360 de ore anual. În cazul prestării de ore suplimentare peste un număr de 180 de ore anual este necesar acordul sindicatelor reprezentative, potrivit legii.

Document atasat: situatie - ore suplimentare, ore necompensate, concedii restante, depasiri plafoane maximale

Acest articol a fost arhivat. Din acest motiv, nu puteți posta comentarii noi.

Comentarii

0 #67 Drill 17-03-2014 09:33
Pentru Ioan si Florin,
Stimati colegi, fiecare in dreptul dumneavoastra aveti dreptate. Exista insa o pracica a domnului Ioan in a explica unele lucruri ignorand pe altele si il felicit pentru simtul fin al perceperii unor pareri ce nu-i convin orientand discutia catre alte aspecte tocmai pentru a acoperi lucrurile ce nu-i convin.
Sa explic: Florin spune ca este nemultumit de faptul ca exista un tratament discretionar in raport cu celelalte penitenciare de unde s-au acumulat milionul de ore suplimentare iar Ioan transforma problematica asta intr-una aplicata pe penitenciarul Vaslui, ignorand astfel problema de fond a discutiei si orientandu-se in acelasi timp pe chestiuni ce ating sufletul membrului de sindicat vasluian. E bien ca stii sa joci pentru membrii tai stimate domn Ioan insa nu punctezi corect in argumentarea unui raspuns fata de nemultumirea lui Florin.

Ioan, pe aceleasi considerente, am putea ca la fiecare penitenciar sa punem presiune pe directori sa procedeze la fel in privinta detasarilor. Sunt nenumarate unitati in tara unde situatia este cu mult mai grava decat la Vaslui. Iar datele le poti extrage din tabelul pe care l-am cerut de la ANP privind statistica orelor suplimentare.
Ce faceti voi acum, nu afirm ca este neaparat rau pentru osmenii vostri, insa nu te-ai gandit niciodata ca sub aceeasi tutela a solidaritatii am putea beneficia pe rand de aceleasi conditii pentru a ni se mai stinge din miile de ore suplmentare si sutele de zile de CO ramase restante din 2013 ?

Presupun ca pe Florin tocmai problema asta il roade, cea a faptului ca nu exista o practica unitara la nivel de sistem in ce priveste aceste acte de caritate oferite Vasluiului. Iar tu Ioan, incerci mascarea acestei problematici cu manevre sindicalicesti ce ating sufletul membrilor tai. Este si asta o forma de manipulare insa prea vizibila pentru unii.
0 #66 Ioan 16-03-2014 22:00
Florin,cand la 25 de cadre ai in paza si supraveghere 21 de minori, ca la voi la Tg.Ocna, ti-se pare usor ca sa vorbesti, cele 104 cadre, deficitul de cadre de la Vaslui, este format din grupa de interventie, psihologi, medici, asistenti, supraveghetori, insotitori, etc.Tu vorbesti pe de rost, vin-o frate sa vezi realitatea dintr-un penitenciar, ai zile cand din lipsa de cadre supraveghetorul este si psiholog, preot, asistent social, medic, sef de sectie, asta ca nu ar vrea cineva sa stea de vorba cu detinutii ci din lipsa de personal. Nu intru in contradictie cu tine, nu cunosti realitatea dintr-un penitenciar, ca sa arunci vorbe in vant este usor. Tot spuneai ca am trecere la DG Bejan, pot sa-i propun ca cei 23 de minori sa fie transferati cu tot cu personal la Vaslui?, gasim 4 camere pentru minori.
0 #65 FLORIN 16-03-2014 09:55
Ioan , ori nu esti realist, ori suprarealist, ori vrei ca peste 80 de ani, cand vei trece in lumea celor drepti, sa fi condus cu onoruri sindicale! cum Doamne iarta-ma sa afirmi ca iti mai trebuie 104 cadre la Vaslui? daca acum oamenii isi iau 5-7 libere pe schimb fiind repartizati cate 3 oameni dintre detasati pe schimb, ce iti doresti de fapt, sa lucrezi cu 8 schimburi? aveti 1000 de hoti si pana la detasari inseamna ca aveati si cate 12 oameni in libere/schimb, daca afirmi ca dupa inaugurarea sectiei s-au......dubla t numarul de detinuti. adica, lucrai cu 12 oameni si 12 in libere. Nu incerca sa ma combati cu statistica pentru ca te dai de gol. inteleg ca esti ceva vicepresedinte chiar in federatie. ce le poti spune celorlalti lideri sindicali din unitatile din care s-au adunat milionul de ore suplimentare? tu si oamenii tai cu cat ai contribuit la acest milion? mi se pare corect sa te lupti sa va fie bine, dar nu asa! ai pus federatia la treaba pt tine si pt oamenii de la Vaslui, pentru ca nu am avut nicio sansa de a-i misca sa ia aitudine fata de aceste detasari. tac si nu misca in front! a ajuns sindicatul sa lupte impotriva unora ca sa le fie bine altora! frumos, nu am ce zice! Multumesc ca te-ai interesat si pt conditiile de cazare, dar eu zic ca erau conditii bune de cazare si de munca si acolo de unde au plecat oamenii pentru a va ajuta. mi-am dat seama demult ca nu e ceva in regula cu aceasta detasare, dar sa fie si Federatia implicata in asta, nu m-as fi gandit vreodata! sa va fie rusine, si tie si lui Schiopu pt ca ati ajuns sa faceti parte unora in defavoarea altora!
0 #64 Ioan 14-03-2014 11:04
Florin, nu denigrez pe nimeni si nici nu am sa o fac vreodata. Noi, cei de la Vaslui, va multumin pentru ca ne ajutati sa functionam cat de cat legal. Nu este vinovat sindicatul ca ANP-ul nu s-a gandit inainte ca prin darea in folosinta a 3 sectii de detinere se dubleaza numarul de detinuti si ca statele de organizare raman aceleasi, avem un deficit de 104 cadre. Nimeni nu a contestat un act medical, in speta concediul medical, dar...ramane asa.Am fost la pensiunea Tosca unde sunteti cazati, am vazut conditiile de cazare, am discutat cu colegul de la Bacau, cu baietii de la Botosani, nimeni nu a avut ceva de reprosat, am dicutat cu patroana ca sa aveti acces la bucataria pensiunii, accesul a fost permanent, dar nimeni nu a solicitat asa ceva. Deci pana aici suntem lamuriti ?Faptul ca cineva este de printr-un sat, de pe langa Onesti, cu DG nu ne incalzeste cu nimic, noi am cerut si cerem mereu ministrului si DG-ului sa ne asigure conditii decente de munca, sa nu mai fim sclavii secolului xxi , sa avem asigurata securitatea locului de munca, sa avem...cate nu sunt de cerut...dar sa cerem toti si impreuna...

O zi buna
Luca
0 #63 FLORIN 13-03-2014 22:17
Stimate domnule Ioan,
Ca sa poti sa iti tragi spuza pe turta dumitale, nu faci altceva decat sa denigrezi colegii din tara care te-au ajutat si te ajuta! sa ai oameni in libere, sa nu ai ore suplimentare, sa ti se calce escortele pe picioare si cei de la birouri, la fel! deh, si acestia sunt membrii de sindicat si nu cred ca te lasa finetea obrazului sa faci ceva necugetat si sa ii scoti la treaba! concediile medicale nu si le-au prescris ei insasi si daca contesti un act medical, inseamna ca esti departe de cunostintele in materie. departe esti de multe! grupe operative au numai jumatate din penitenciarele din tara, ore suplimentare se fac in 90% din penitenciare! oamenii detasati muncesc pt painea lor, dar ar putea sa o castige la fel de bine si la penitenciarul de baza! asa ca o imparte, intr-o oarecare masura cu cei de la vaslui, pentru ca nu ies decat pe pierdere, iar voi, pe castig! si atunci te intreb din nou: despre ce vorbim? nu fi ...... sa spui ca muncesc pentru ei si nu si pt voi, nu spune ca ar ramane acolo cu serviciul, pt ca de fapt nici nu si-au dorit aceasta detasare! conditii de munca, da, si-ar fi dorit ca la vaslui, dar atat se poate deocamdata! ati mai "primit" cadre mutate la voi de cand cu detasarile si nu ai intervenit, in sensul omenesc in care ai cerut detasari, ca acestea sa se reduca cu numarul celor veniti! ca nu ai Lst, e una, ca nu mai ai ore suplimentare e alta! si spune-i si "viteazului moldovean", ca el o fi unul din prin birouri, ori de la escorte, sa "lege cateaua" si i-o fi teama ca or inceta detasarile si va fi in situatia sa umfle vreun post de paza! sper sa ne intalnim in aceasta detasare, nu am sa o ratez si te asigur ca nu sunt unul cu capul plecat si vom mai avea de discutat. ce parere ai despre acel cadru din acelasi sat cu DG-ul si care a plans si a rezolvat sa nu mai plece din penitenciarul sau, niciunul in detasare? era dornic sa vina sa lucreze in conditiile mirifice de la voi ca a procedat asa?
0 #62 Ștefan Teoroc 13-03-2014 16:35
Nu sunt sigur ca am inteles
0 #61 gicu 13-03-2014 08:26
Si eu asteptam o reactie din partea domnului STEFAN cu alegerile de la scoala. MULTUMESC ANTICIPAT
0 #60 gicu 13-03-2014 08:24
referitor la detasarile de la vaslui nu cred ca este bine sa ne contram dar citez la ceia ce a zis EU nu vad normal ca cel care a fost detasat odata sa mai mearga din nou pentru un singur lucru ,cum cei de la vaslui vor sa mearga la mare sau la munte asa si cei de la scoala vor sa mearga si ei si ar trebui sa mai scoara de prin birori ca slava domnului nu prea incap .Cit despre cazre domnul ion nu are de unde sa stie ca nu a stat acolo doar au fost semnalate problemele cu care se confrunta si dinsu cu tot respectul l ea rezolvat iar in privinta decontului nu are dreptate cum sa maninci o zi intraga 13 lei si sa ti dea banii dupa doua luni?In privinta serviciului este foarte bine si din nou respct pentru toti cei de acolo.Sint curios dupa ce va pleca la pensie acel om deosebit pe care l am conoscut eu.Referitor la ce spune moldoveanul anonim viteaz sa stie un lucru ca la sectorul operativ scoala sintem 23 de insi pe 4 schimburi de gidilit nu se gidila nimeni iar acolo unde am facut srviciu chiar mi am facut prieteni foarte buni .De admirat cei care lucreaza pe sectii , MICHY,TONI. ION LUCA si altii
0 #59 Drill 12-03-2014 22:22
Ioan,
Inwteresul propriu este mai presus de orice. Inteleg ca incerci sa acoperi din carcotelile unora insa trebuiesa stii un lucru: In tara sunt unitati care sufera enorm la ore suplimentare si restante la CO. Ce-ar fi, ca intr-o zi, parte din personalul de la Vaslui sa vina sa ajute acele unitati ?

Sau, ca sa colaboram intr-o maneira corecta, da-mi si mie macar e privat, modalitatea princare Vasluiul a ajusns a beneficieze de un astfel de ajutor. Nu de alta, dar ar fi bien sa ne invatam si noi directorul de unitate cum sa procedeze. Daca e vorba doar de boase, atunci am inteles !
0 #58 Ioan 12-03-2014 22:11
Domnule Florin, detasarea celor 12 agenti este temporara, poate odata cu repartizarea, in august, a
viitorilor colegi de la SNPAP se va rezolva si problema care ne face sa fim pe baricade diferite. Voi, cei de la Tg.Ocna, sunteti detasati cate o luna, luna in care va luati libere(daca aveti ore suplimentare) sau cum este ...vremea si cate un concediu medical. Nu-i asa VilY, Cojocaru si ...altii, care vor urma ? Colegul de la Focsani a stat 4 luni si ar mai fi vrut sa mai stea, dar nu i-a mai aprobat unitatea, baietii de la Iasi stau cate 6 luni si tot ar mai vrea, colegii de la Botosani, respectele noastre, adevarati profesionisti, nu se plang ca au fost detasati.Ne-ai acuzat ca se pleaca in libere dar ai uitat sa specifici ca la tura de noapte, nu ai spus nimic despre faptul ca la cei peste 1000 de detinuti nu avem grupa de interventie, nu ai spus nimic ca pe timp de noapte, in afara de posturile de paza , in celelalte posturile este cate un om.Nu avem LST, treaba o face ST, nu avem decat 3 ST la 6 sectii, nu avem insotitori, dar incercam sa rezolvam problemele bine si oamenii sa fie multumiti. Cazarea la pensiune este 23 lei/persoana/zi .
O seara buna
0 #57 FLORIN 12-03-2014 18:59
Ioan,
Trebuie sa intelegi ca nimeni nu este de acord si nu ii place sa se rupa de familie si sa plece in astfel de conditii sa munceasca in deplasare.Ai impresia ca 13 lei /zi iti asigura minimul de confort? Costa bani in aceste vremuri tulburi o astfel de actiune, nu e de ici colo sa stai sa dormi la gramada si sa vezi ca ce spune "eu" este totusi adevarul!exprim at de toti cei care te-au ajutat sa iti iei libere! cate 5, 2,7 pe tura! esti lider in penit. vaslui si ai toata admiratia mea pentru ce ai reusit sa faci acolo! dar, pentru binele vostru, alti oameni, ramasi in penitenciarele de unde se pleaca in detasare, sufera! de asta si-au exprimat doleanta de a ramane la Vaslui, cei detasati! pentru ca in alte penitenciare, liderii dorm ,ori....no coment! nu ai negat ca iti pleaca 7 oameni pe schimb in libere! nu ai negat ca ai oameni cu ghiotura care "ard gazul" in unitate! si atunci, despre ce vorbim?
0 #56 Viteazul anonim moldovean 12-03-2014 11:08
Îngrijoratul ăsta plângăcios care se teme de detaşări trebuie că e vreun birocrat şi se teme de munca de pază adevărată. Cu alte cuvinte, omul este obişnuit cu biroul, cu scaunul moale şi cu caloriferul cald la popou şi-i displace profund foişorul sau mirosul de hoţ de pe secţie. Aşa că, dacă vreţi să vedeţi cine e curajosul luptător pentru dreptate din spatele anonimatului, căutaţi vreun sclifosit de pe la birouri care a fost sau urmează să plece detaşat. Uneori mi-e jenă cu unii dintre "colegii noştri. Mi-e şi groază să mă gândesc ce-am putea face cu plângăcioşii ăştia în caz de vreo revoltă , că de război nu mai spun...
0 #55 Ioan 12-03-2014 08:56
Dril, nu ai dreptate,agenti i detasati la Vaslui nu lucreaza pentru altii, lucreaza pentru ei ca sa primeasca un salariu. Sunt detasati 12 agenti din penitenciarele Focsani, Iasi, Bacau,Botosani si Tg.Ocna, in afara de cei de la Tg.Ocna care sunt mereu nemultumiti( pe fiecare serie a fost cate unul), ceilalti prefera sa ramana la Vaslui decat sa se mai intoarca la unitatile lor. Despre conditiile de cazare am impresia ca se exagereaza putin, colegii sunt cazati la o pensiune de 3***, autobuzul unitatii ii ia din fata pensiunii.Asta- i cand vrei sa fii carcotas...Libe re si-au luat cand au vrut, de sarbatori au avut prioritate la recuperari, cat despre concedii de odihna...nu putem vorbi deoarece colegii de la Tg.Ocna incepeau detasarea cu cate un concediu medical...

Citez pe Drill:
Eu,
Ceea ce afirmi e o dovada clara a prostului management. Si nu pentru cei care lucreaza acolo ci pentru cei care sun obligati sa presteze munca in contul altora.

Ce cred ca trebuie facut, e sa identificam penitenciarele de unde sunt detasati oameni la Vaslui si, daca sunt membri SNLP, sa reactionam ca atare. Nu e normal sa se intample asta in conditiile in care realitatea ar fi cea pe care o expui tu.
0 #54 gicu 12-03-2014 07:40
D le STEFAN nu va mai spun ca la scoala nu sau mai facut alegeri de doi ani iar liderul de aici este numit DSDRP tot de doi ani spuneti dumneavoastra ce curaj sa am sa ma duc la dinsul cu o problema de serviciu cind pe dumnealui chiar nu l mai intereseaza problemele celor 25 de subordonati din seviciul de paza nu va mai spun ca au fost detasati la vaslui 3 din cei 25 si activitatea schimburilor este foarte grea se lucreaza atit la dispecerat cit si la pc. cu un singur om si se pare ca vom mai fi detasati inca o tura la vaslui deoarece se termina prima transa.Va rog frumos faceti ceva pentru ca altfel lumea va pleca de la acest sindicat si este pacat sunt membru din 2005
0 #53 gicu 12-03-2014 07:18
degeaba spuneti voi de liderul de la vaslui dar sa stiti ca este un om de toata isprava tot respectul pentru astfel de oameni care chiar se intereseaza de soarta angajatilor am vazut o implicare permanenta si de bun augur chiar eu l am sunat personal pentru o problema de la locul cazarii si omul a rezolvato desi repet sunt membru snlp.sper ca nu deranjez cu aceste adevaruri.
0 #52 eu 11-03-2014 22:44
Drill, Au trecut 24 de ore de la cele scrise de mine si nu a aparut nicio reactie! nici cei din Vaslui nu au comentat, nici cei din sindicat! Primii nu au niciun interes sa o faca, iar sindicatul....l a fel! se stie situatia si se merge pe burta! altfel, ar trebui ca din ANP, cel putin un cap sa stea plecat, daca nu sa cada! nu este normal sa arunci cu banii pe tot ceea ce inseamna aceasta detasare numai ca sa asiguri liberele unora, in timp ce in alte penitenciare e jale! nu e normal sa platesti 30 lei/zi/pat pensiune, camere cu 3 paturi si conditii de cacao, misii si cheltuieli de transport pentru asa ceva! :-* ;-) ! sa fim seriosi, sa fim strambi dar sa judecam drept! ti se intarzie cu lunile deconturile, echipamentul restant trebuia platit cf noului ordin incepand cu ianuarie si nu cu iunie, de modelul de echipament nu te-a intrebat nimeni si ti se baga pe gat o salopeta in care vei fierbe in bocancii ei la vara, sporurile pentru conditiile de munca ti se platesc numai pana la nivelul lunar al orelor corespunzatoare zilelor lucratoare dintr-o luna de parca eu imi doresc sa fac ore suplimentare si sa imi stalcesc sanatatea pentru ca altii sa se creada buricii pamantului si sa umple la refuz birourile anepiste! si macar de ar face ceva util! suntem pe fundul prapastiei si ma mir cum de nu au declarat si cei din sistem o crestere economica de 3,5%. a, da da, scuze! s-au raportat zeci de procente de ordinul 7 sau 8, de telefoane mobile gasite! suntem tari, putem sa deschidem si noi un serviciu de telefonie mobila! 8)
0 #51 Drill 11-03-2014 11:38
Eu,
Ceea ce afirmi e o dovada clara a prostului management. Si nu pentru cei care lucreaza acolo ci pentru cei care sun obligati sa presteze munca in contul altora.

Ce cred ca trebuie facut, e sa identificam penitenciarele de unde sunt detasati oameni la Vaslui si, daca sunt membri SNLP, sa reactionam ca atare. Nu e normal sa se intample asta in conditiile in care realitatea ar fi cea pe care o expui tu.
0 #50 GALATEANUL 11-03-2014 08:49
Noi tipam dupa lipsa de cadre,fiind penitenciar de maxima siguranta,unde pe timp de noapte,un supraveghetor are in primire peste 250 de detinuti iar cadrele de pe perimetru stau neschimbati in posturi iar alte penitenciare cu regim deschis cer detasari de la alte penitenciare ca nu fac fata activitatilor zilnice.
Cum este sacul asa este si peticul-ADICA MARELE COMANDANT DE OSTI---(editat)
0 #49 eu 10-03-2014 22:55
si, inca ceva! situatia orelor suplimentare e putin "umflata"! cu orele suplimentare efectuate si recuperate in aceiasi luna! si.....sunt destule! pentru ca asa stiu sa ceara o situatie! si niciodata, o situatie ceruta de DMRU nu va bate cu una ceruta de DSDRP! situatia lunara a DSDRP-ului e si mai "sugubeata"! acolo cred ca la o centralizare ar iesi dublu fata de ce le-ar da celor de la DMRU! si cand te gandesti ca dintr-o idee buna de pontare, un emanat de la directia respectiva a facut o "varza de Brussel"! cu acordul "acordului de munca" sindical! pacat!
0 #48 eu 10-03-2014 20:54
Dle Stefan, ce spune "gicu" e vax albina! Luasem legatura cu Federatia si am facut un mare fas! il sustine pe Luca, pt ca intradevar a stiut cum sa "o arda" cu sindicatul lui (asta e un merit, totusi)! realitatea consta in faptul ca sunt detasati 12 oameni din Moldova, lunar la Vaslui pt a da libere celor de acolo! pe tura de noapte pleaca in libere 5-7 oameni, au toate posturile bine mersi acoperite, nu mai au ore suplimentare nerecuperate, sunt cu transe din concediul de odihna pe 2014 aproape luate de toti cei din paza, au 22-23 de oameni la escorte in conditiile in care au doar doua instante pe saptamana, restul o falfaie prin unitate, tranzitul este asigurat de penit. Iasi, au posturi acoperite care, dupa programul normal de lucru al penitenciarului (15,30) cadrele din aceste posturi nu mai executa nimic. toate acestea in detrimentul personalului din penitenciarele care au detasat oameni. gurile rele sustin ca adresa facuta asta vara de catre Vaslui in care se cereau oameni, a ramas ratacita printr-un sertar al ANP-ului si la distribuirea elevilor din SNAP nu s-a avut in vedere necesarul lor! au dat 50 in Bucuresti si ca sa nu se umbreasca fastul cu care a fost deschisa sectia de la Vaslui, nu au mai stat sa cantareasca necesarul si au aprobat o detasare fara nicio logica a acestor oameni. sa vezi si conditiile din pensiunea unde sunt cazati oamenii( cica e a unui dn procuror), sa strabati vasluiul 7 km sa mergi la munca sau la masa in fiecare zi! frumos din partea sefilor nostri cu grija fata de oameni~!
0 #47 Ștefan Teoroc 10-03-2014 17:00
Deci inteleg ca liderul puternic a reusit sa obtina detasarile inutile iar ANP a luat decizii de frica? Nu prea inteleg exact unde bati.
0 #46 gicu 10-03-2014 07:21
oare de ce noi cei din tara trebuie sa mergem la vaslui sa efectuam serviciul acolo pentru ca ei sa si ia liber si concediu iar noi sa raminem cu ore si concedii neefectuate eu am fost acolo in luna ianuarie si sa stiti ca nu e chiar atita nevoie de personal dar se pare ca liderul de sindicat este puternic chiar l am cunoscut personal
0 #45 finul Alecu 07-03-2014 16:29
D-le Presedinte,la bilantul ANP, s-a discutat ceva si despre subiectul orelor suplimentare,ep uizarea fizica si psihica,impactu l asupra personalului care depune efectiv acest efort sau nu s-a intrat in profunzime...pt r ca "problema " se cunoaste,e eterna si solutiile trebuie sa vina de la "epuizati"! Sigur ,putem spune si altfel...daca "problema" e veche ,de ce n-ati rezolvat-o pina acim?!Ori va place cu ea...ori nu e reala si sinteti fitosi! Eu inca mai sper intr-o cercetare..asa cum e aia cu telefoanele! Nu ca ar fi o interdependenta intre ele....
0 #44 Dan Vladescu 07-03-2014 10:28
pt. finu Alecu
fiecare dintre cei care posteaza aici stiu cel mai bine daca au sau nu curajul necesar sa faca anumite lucruri cand este cazul /retorica noastra nu are sens si nici nu rezolva nimic din problemele reale
cu stima
0 #43 RADU HILOHE 06-03-2014 19:56
PTR.DRILL
Sa stiti ca recunosc ca sunt un ratacit al sistemului/ care de multe ori mai mult incurc decit sa ajut.
Daca va deranjeaza comentariile mele mincinoase/pute ti vorbi cu moderatorul sa nu mai posteze aberatiile mele.
Poate dumneavoastra sunteti ancorat in realitate,iar eu sunt depasit de ceea ce se petrece in sistem.
Cu sau fara mine viata merge inainte.
Stiu ca ma jigniti zilnic in cercuri mai restrinse/o puteti face si aici/repet-SUNT DEPASIT SI DREPT URMARE VOI PROCEDA CA ATARE.
Stiti nr. de telefon,va rog sa ma sunati si sa-mi spuneti in particular ca sunt un parvenit si un mincinos/sau ca sa vada toata lumea,o puteti face chiar aici.
Va doresc sanatate si mult succes.

Google Translate

Cauta in site

  • Ștefan Teoroc 12.12.2017 22:20
    nici una nici alta, integral :) / putin mai specifica intrebarea si ...

    Read more...

     
  • Anton 12.12.2017 22:10
    Din legea 284 - salarizarea - se mai aplica ceva in luna decembrie, sau ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 12.12.2017 21:02
    nu numai din cauza normei se ia mai putin la escorte ci si din pricina ...

    Read more...

     
  • Ștefan Teoroc 12.12.2017 21:00
    inca nu se aplica noua legislatie integral / cf art 38 din L153/2017 ...

    Read more...

     
  • sindicalist 12.12.2017 18:01
    la punctele de lucru nu se poate acorda norma de hrana?pentru ca venim ...

    Read more...

Google AdS